Porsche 919 Street
„Porsche 919 Street“ projektas, kuris buvo sukurtas su mintimi į bendro naudojimo kelius išleisti lenktynėms paruoštą „Porsche 919 Hybrid“ bolidą.
Kaip matote patys, jis, vis dar, panašus į tą, kurį galėjome išvysti Le Mano 24 valandų maratone, tačiau serijinei gamybai tinkama versija turi reikalavimus atitinkančius žibintus, triukšmo reikalavimus atitinkančią išmetimo sistemą bei 900 arklio galių generuojančią hibridinę pavarą.
Vis dėlto, „Porsche“ bendrovės atstovai pripažįsta, jog bendro naudojimo keliams skirta versija pareikalautų pernelyg daug finansinių išteklių, o ką jau kalbėti apie inžinerinį sudėtingumą siekiant lenktynėms skirtų komponentų pritaikymą naudojimui ištisus metus.
Porsche 911 Vision Safari
Padidinto pravažumo automobiliai – valdo. Jie – tiesiog populiarumo viršūnėje, todėl nenuostabu, jog didžiąją dalį „Porsche“ pardavimų sudaro „Porsche Macan“ ir „Porsche Cayenne“.
Atsižvelgiant į bendrovės išplatintą informaciją, prie šių pravažesnių „Porsche“ automobilių turėjo prisijungti dar vienas – „911 Vision Safari“. Kaip matote patys – tai padidinto pravažumo „Porsche 911“, kuris mena laikus, kai sportiškų mašinų gamintoja dalyvavo Dakaro ralyje.
Porsche Macan Vision Safari
Praėjus vieneriems metams nuo „911 Vision Safari“ projekto sukūrimo dienos, „Porsche“ inžinieriai ėmėsi kito modelio – „Porsche Macan“, kuriam buvo paskirta labai kilni misija.
Šis patobulintas „Porsche Macan“ galėjo susitvarkyti ne tik su pergrūstomis prekybos centrų aikštelėmis, bet ir su bet kuriuo ralio greičio ruožu. Tai bent SUV, ar ne?
Porsche Le Mans Living Legend
„Porsche“ ne vieną kartą ieškojo būdų kaip „911“ modelį išleisti į pensiją, tačiau visuotinis „Porsche 911“ pripažinimas įtakojo, jog bet kokie „Porsche“ bandymai baigėsi nesėkmę.
Štai šis „Porsche“ prototipas buvo suprojektuotas 2016-aisiais metais, naudojantis jau gaminamo „Porsche Boxster“ platforma. Tai reiškė, jog „LMLL“ modelio variklis tūnojo viduryje ir daugeliu aspektų atitiko modernaus superautomobilio kriterijus.
Tik pabandykite įsivaizduoti, jog gyvename pasaulyje, kur vienu metu egzistuoja ne tik „Audi R8“, bet ir štai šis „Porsche“ superautomobilis.
Porsche Vision Spyder
Už šio automobilio slypi labai entuziastiška mintis. Tai turėjo būti moderni „Porsche 550 Spyder“ interpretacija. Taip, to paties lengvo, kompaktiško rodsterio, kuris nusinešė Džeismo Dyno gyvybę.
Nors ši moderni „Porsche 550 Spyder“ interpretacija nepasiekė serijinės gamybos, tačiau „Porsche“ atstovai tikina, jog jame panaudoti inžinieriniai sprendimai, anksčiau ar vėliau, gali patekti į masinę gamybą. Pavyzdžiui, itin plonas, bet labai tvirtas statramstis, juosiantis galinę automobilio dalį.
Porsche Vision 916
Leiskite tik jums priminti, jog „Porsche“ prieš kurį laiką paskelbė, jog sportiškų „Boxster“ ir „Cayman“ modelių ateitis – elektrinė. Iki šiol nėra žinoma kada „Porsche“ pristatys visapusiškai atsinaujinusius anksčiau minėtų modelių įpėdinius, tačiau štai ši vizija demonstruoja ko mes galime tikėtis.
Porsche Vision Renndienst
Jeigu sportiniai bolidai į lenktynių trasas keliauja specialiose priekabose, tai lenktynių nariai ir svarbiausi įrankiai galėtų naudotis štai šiuo vienatūriu. „Porsche“ vienatūriu.
2018 metais sukurta koncepcija turėjo šešias sėdimas vietas, elektrinę pavarą ir funkciją, kuri įjungtų autonominį važiavimą.
Porsche 918 RS
Kadaise „Porsche 918“ buvo laikomas inžineriniu šedevru. Tokiu jį galima laikyti ir dabar, bet pabandykite įsivaizduoti, jeigu „Porsche“ kada nors būtų pristačiusi „GT3 RS“ tipo „Porsche 918“ versiją.
Daugiau galios, mažiau svorio – kone idealus receptas automobiliui, kuris ir taip buvo stulbinamai greitas.
Porsche 960 Turismo
„Porsche“ nebijo savo nosies kišti į automobilių segmentus, kuriuose bendrovė galėtų gauti naudos. Prisiminkite daugybę diskusijų sukėlusį „Porsche Cayenne“ ar „Porsche Panamera“ sedaną.
Tuo tarpu štai šis „Porsche“ prototipas būtų leidęs gamintojui įžengti į automobilių klasę, kurioje „Porsche“ dar nėra buvusi.
Tai nebuvo ištaigingas kupė. Tai buvo „Porsche 918“ su sedano kėbulu. Ši koncepcija būtų leidusi gamintojui sukurti naują nišą, kuri, ko gero, būtų pradėjusi naują tendenciją.
Porsche 904 Living Legend
Ko gero, mums labiausiai patikęs projektas iš visų. 2013 metais suprojektuota mašina naudoja itin lengvą, bet sumaniai suprojektuotą „Volkswagen XL1“ struktūrą. Skirtumas tik tas, jog „Porsche“ vietoje taupaus dyzelinio variklio sumontavo „Ducati“ 2 cilindrų agregatą, kuris 900 kilogramų automobiliui suteikė įspūdingas dinamines savybes.
Liūdniausia yra tai, jog automobilis buvo sukurtas ne pačiu tinkamiausiu metu – „Dyzelgeito“ įkarštyje, tad vietoje to, kad „Porsche“ būtų galėjusi svarstyti „904 Living Legend“ modelio gamybą, bendrovė turėjo susimokėti milijonines baudas ir tuo pačiu padėti kolegoms iš „Volkswagen“ atsikratyti nemalonių sprendimų šleifo.