Būsimasis „Porsche“ kompaktiškas visureigis „Macan“, kurio debiutas turėtų įvykti ateinantį rugsėji vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje bus gaminamas „Audi Q5“ pagrindu. Visgi Štutgarto kompanijos tyrimų ir vystymo departamento vadovo Wolfgango Hatzo teigimu, visa konstrukcija buvo perdaryta, modifikuotas variklis, transmisijos ir pakaba. Kaip jo žodžius cituoja britų žurnalas „Autocar“: „Audi“ atstovai negali patikėti tuo, ką mes padarėme“.
„Audi SQ5 TDI“ (nuotr. Gamintojo)
„Porsche Macan“ pastebėtas Niurburgringe. autoblog.com nuotr.
Modernioje šiuolaikinėje „Porsche“ modelių gamoje tai bus pirmasis modelis su keturių cilindrų varikliais. Tiesa, iš pradžių jie nebus siūlomi, tačiau vienu iš realiausių variantų prisijungti prie gamos įvardinamas 2,0 litrų turbininis benzininis variklis, kurio maksimali galia siekia 220 AG. Galingesnė „Macan“ versija su raide „S“ turėtų gauti atmosferinį 3,6 litro V6 tipo variklį, išvystantį 295 AG galią.
Tarp kitų galimų variantų yra 2,0 litrų, 190 AG galios TDI, 3,0 litrų, V6 tipo, 250 AG galios TDI dyzeliniai motorai. Sportiškiausias ir brangiausias „Macan Turbo“ modelis greičiausiai gaus dviem turbokompresoriais aprūpintą 3,0 litrų darbo tūrio benzininį V6 tipo motorą, kurio maksimali galia siekia 370 AG.
W. Hatzas taip pat kalbėjo apie tai, kad „Audi“ neturėtų baimintis dėl to, jog mažasis „Porsche“ visureigis pavogs dalį Q5 pirkėjų. Anot jo, dviejų automobilių gamintojų klientai yra labai skirtingi.