Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Atrodo, jog „Porsche" svarsto galimybę šios markės fanatikams pasiūlyti sportiškesnę ir aštresnę „Cayman" modifikaciją. Galima sakyti, jog tai būtų kažkas panašaus į „911 GT3".
Mažiau svorio, daugiau galios, mažiau įrangos, didesnė kaina. Tokiu principu „Porsche" vadovaujasi kurdama sportiškiausius kompanijos modelius. Panašiai gali atsitikti ir su „Cayman", kuris neseniai pasirodė kompanijos prekybos salonuose.
Kompanijos vyriausiasis inžinierius, Andreas Preuningeris, teigia, jog „Porsche" šiuo metu svarsto tokio tipo „Cayman" modifikaciją. Inžinieriai turi net pilnavertį modelį, kuris atliko keletą bandomųjų važiavimų lenktynių trasoje, tačiau galutinį sprendimą turi priimti „Porsche" valdyba.
Priminsime, jog „Porsche" neseniai pristatė sportiškiausią „911 GT3" modifikaciją su „PDK", dvigubos sankabos pavarų dėže. Jeigu būtų uždegta žalia šviesa „Cayman GT3" modeliui, „Porsche" galėtu šį modelį aprūpinti ne automatine, bet mechanine pavarų dėže, kurios taip trokšta greičio maniakai.
Atrodo, jog „Porsche" svarsto galimybę šios markės fanatikams pasiūlyti sportiškesnę ir aštresnę „Cayman" modifikaciją. Galima sakyti, jog tai būtų kažkas panašaus į „911 GT3".
Mažiau svorio, daugiau galios, mažiau įrangos, didesnė kaina. Tokiu principu „Porsche" vadovaujasi kurdama sportiškiausius kompanijos modelius. Panašiai gali atsitikti ir su „Cayman", kuris neseniai pasirodė kompanijos prekybos salonuose.
Kompanijos vyriausiasis inžinierius, Andreas Preuningeris, teigia, jog „Porsche" šiuo metu svarsto tokio tipo „Cayman" modifikaciją. Inžinieriai turi net pilnavertį modelį, kuris atliko keletą bandomųjų važiavimų lenktynių trasoje, tačiau galutinį sprendimą turi priimti „Porsche" valdyba.
Priminsime, jog „Porsche" neseniai pristatė sportiškiausią „911 GT3" modifikaciją su „PDK", dvigubos sankabos pavarų dėže. Jeigu būtų uždegta žalia šviesa „Cayman GT3" modeliui, „Porsche" galėtu šį modelį aprūpinti ne automatine, bet mechanine pavarų dėže, kurios taip trokšta greičio maniakai.