„Porsche“ inžinieriai sužinojo, jog 3D spausdintuvu pagamintas elektros pavaros korpusas yra 100 procentų standesnis ir 10 procentų lengvesnis bei gerokai kompaktiškesnis negu dabar naudojamas analogas, bet tai dar ne viskas.
„Porsche“ specialistai teigia, jog naująjį elektros pavaros korpusą yra žymiau lengviau atvėsinti, o tai – labai svarbu, nes šiame korpuse slypi dviejų greičių dėžė, jos aušintuvas bei elektros motoras. Mažesnė temperatūra, didesnis efektyvumas.
Šis elektros pavaros korpusas buvo kuriamas atsižvelgiant į dabartinę „Porsche“ automobilių architektūrą, tad, teoriškai, ji galėtų būti montuojama ant priekinės „Porsche“ automobilio ašies. Nors ir rytoj, tačiau taip tikrai neįvyks.
„Porsche“ daugelį išradimų, kuriuos matome dabar, dažniausiai serijinėje gamyboje išvystame po keleto metų, tad mes labai nenustebtume, jeigu po keturių ar penkių metų „Porsche“ pristatytų vien elektra varomą superautomobilį, kuris turėtų 3D spausdintuvo pagalbą pagamintą elektros pavaros korpusą.