Sprendžiant iš „Porsche“ markės vadovo pasisakymų, senus, istorinius, klasikinius automobilius gamintojui turėtų padėti išgelbėti nauja kuro rūšis.
„Mes manome, jog sintetinių degalų gamyba iš 100% atsinaujinančių šaltinių turi didžiulį potencialą“, – savo nuomonę išsakė „Porsche“ generalinis direktorius.
Nors šis projektas dar yra ankstyvoje stadijoje, tačiau „Porsche“ vadovas atskleidė, jog naujoji kuro rūšis būtų išgaunama į pagalbą pasitelkiant anglies dioksido konversijos katalizatorių, kuris, trumpai tariant, anglies dioksidą gali paversti į metaną. Pastarasis vėliau pavirstų į benzino pakaitą.
Vis dėlto, kaip ir daugelis naujų, masiškai nenaudojamų technologijų, taip ir sintetiniai degalai turi vieną trūkumą – aukštą kainą. Šiuo metu litras sintetinio benzino kainuoja daugiau nei 8 eurus, tačiau „Porsche“ generalinis direktorius yra įsitikinęs, jog bendrovei pavyks vieno litro kainą sumažinti iki maždaug 1,6 euro už litrą.
Didžiausias sintetinių degalų privalumas yra tas, kad norint jį transportuoti ir platinti nereikia naujos infrastruktūros. Tad jeigu viskas eisis pagal numatytąjį planą, sintetinis kuras degalinėse galėtų pasirodyti dar šiame dešimtmetyje.
„Porsche“ generalinis direktorius taip pat atskleidė, jog naujasis sintetinis kuras kuo puikiausiai veikia su senesniais varikliais: „Šiuo metu atliekame bandymų programą, skirtą „993“ kartos „Porsche 911“ modeliams. Mūsų džiaugsmui – bandymų programos rezultatai yra labai geri“.
Nepaisant džiuginančių rezultatų, „Porsche“ vis dar ieško partnerių, kurie padėtų garantuoti, jog naujoji kuro rūšis nesukeltų neigiamų padarinių jau pagamintiems vidaus degimo varikliams.
Tad kol daugelis ateitį sieja su elektromobiliais, nereikėtų užmiršti ir kitų alternatyvų, kurių dėka pavyks išsaugoti senesnius automobilius. Juk ne kiekvienas nori seną „Porsche“ paversti tyliai veikiančiu elektromobiliu, ar ne?