Paryžiaus automobilių parodoje pasauliui bus pristatytas „Porsche 911 Speedster“. Automobilio su gamykliniu indeksu 997 II dienos ant konvejerio jau suskaičiuotos, tačiau prieš keičiantis modelio kartoms gamintojai jau tradiciškai pasirūpina įsimintinomis versijomis. Toks ir yra „911 Speedster“.
Automobilis sukurtas šio modelio kabrioleto pagrindu, tiesa, jo galinė ašis platesnė, kaip versijose su visų ratų pavara. Automobilyje tik dvi sėdimos vietos, o už krėslų banguojančios aerodinaminės „kupros“ primena 1988 metais nedidele serija išleistą „911 Speedster“. Automobilis turi brezentinį stogą, tačiau jį sudėti ir uždengti reikia rankomis.
„911 Spyder“ variklis toks pats kaip ir „Porsche 911 GTS“ versijoje- tai šiek tiek spusteltas „Carrera S“ variklis. 3,8 litro darbo tūrio opozicinis motoras išvysto 408 a.g ir 420 Nm. Automobilis komplektuojamas tik su septynių laipsnių robotizuota pavarų dėže „PDK“. Beje, stebina ir nurodytos tokio tipo mašinai itin nedidelės kuro sąnaudos- gamintojai tvirtina, kad vidutinės kuro sąnaudos yra 10,3 litro šimtui kilometrų kelio.
Automobilį kūręs padalinys „Porsche Exlusive“ akcentavo išskirtinį įvaizdį. Išties, automobilis iškart prikausto žvilgsnį. Ko vertas vien tik 6 cm žemesnis lango rėmas, klasikinio stiliaus ratai, juodai dažyti išmetimo sistemos elementai. Nostalgija...