Kad ir kaip egzotiškai skambėtų „Porsche Macan“ vardas, tačiau po brangiu logotipu slypi automobilis turintis labai daug „Audi Q5“ genų. Platforma - ta pati, elektros instaliacija - ta pati, techninė dalis - ta pati. Skiriasi tik jų išvaizda, pakabos konfigūracija, eksterjeras, interjero apipavidalinimas ir kas be ko - kaina.
Vis dėlto, jeigu savo rankose laikytumėte laimingą „Teleloto“ bilietą ir šios loterijos organizatoriai jūsų paklaustų - „Audi Q5 ar Porsche Macan?, - ką pasirinktumėte? Mūsų akys nukryptų į brangesnį, bet, mūsų nuomone, išvaizdesnį „Porsche Macan“.
Šį vokišką visureigį pasirinktume vien dėl to, jog turėdami „Porsche Macan“ galėtume jį nuvežti į „Hamann“ dirbtuves, kuriose jis būtų aprengtas štai šiuo nuostabiu bodykitu į kurį įeina naujas priekinis ir galinis buferiai, slenksčiai, du spoileriai ant bagažinės dangčio, 22 colių ratlankiai.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Hamann“ šį kartą visą dėmesį skyrė modeliui, kuris turi ne benzininį, bet dyzelinį variklį. „VAG“ koncerno gerbėjams puikiai pažįstamas 3.0 litrų, 6 cilindrų motoras išvažiavęs iš „Hamann“ dirbtuvių išvysto 310 arklio galių ir 680 Nm. 680 Nm - jūs tik pagalvokite kaip greitai keičiasi skaičiukai prietaisų skydelyje, kai paspaudžiate akceleratoriaus pedalą.