Pirmą kartą apie keturių cilindrų variklius „Porsche“ motoristai prakalbo dar 2008 metais. Na o dabar keturių cilindrų motorų kūrimo procesas jau įsibėgėjęs. Panašu, kad pirmuosius XXIa. „Porsche“ keturcilindrius pamatysime jau 2013 metais.
Kompaktiškus variklius tituluotų vokiškų superautomobilių gamintojai prisiminė ne vien tik norėdami sumažinti būsimų, jei taip galima pasakyti, biudžetinių modelių savikainą – savo daro ir griežtėjančios taršos normos.
Oficialios informacijos dar nėra, bet JAV automobilių žurnalistai teigia gavę informacijos iš patikimų šaltinių pačiame Eizenache. Teigiama, kad vokiečiai kuria du keturių cilindrų variklius. Vienas iš jų bus dvilitris, o kitas – 2,5 litro darbo tūrio. Kaip ir dera „Porsche“ abu jie bus opoziciniai. Abu jie bus su aliumininiais blokais, tiesioginio kuro įpurškimo sistema ir turbinomis. Jei tikėti amerikonų gauta informacija, tai mažesniojo motoro galia sieks 240 a.g., o 2,5 litro darbo tūrio variklio – net apie 380 a.g.
Naujieji agregatai bus montuojami ne vien tik į pasirodyti turintį prieinamiausią kompanijos automobilį, bet ir į kitos kartos „Boxter“ ir „Cayman“ automobilius.