Kadangi „Cross Turismo“ techniškai yra identiškas „Taycan“ sedanui, ši koncepcija taip pat naudojo 800 voltų įtampos sistemą ir bendrovės atstovų teigimu, viena įkrova galėtų įveikti 500 km. Naudojant itin greito elektromobilių įkrovimo stoteles, 400 km atstumui įveikti reikalinga energija „Porsche“ elektromobiliui galės būti įkraunama per 15 minučių.
„Porsche“ bendrovei pristačius ilgai lauktą „Taycan“ sedaną, dabar atėjo metas „Taycan Cross Turismo“, kurio prototipai buvo užfiksuoti Niurburgringo lenktynių trasoje ir jos apylinkėse. Tai tik dar kartą įrodo, jog „Porsche“ elektrifikuotų automobilių strategija įgauna pagreitį.
Galime tikėtis, jog universalo kėbulą turintis „Taycan“ pasižymės praktiškai tokiomis pačiomis savybėmis kaip ir neseniai pademonstruotas „Taycan“ sedanas.
Iš pradžių išvysime pačias pajėgiausias versijas, kurios bus pažymėtos „Turbo“ ir „Turbo S“ vardais. Vėliau „Taycan Cross Turismo“ modelių gamą papildys kukliau atrodančios, silpnesnės ir be abejonės – pigesnės versijos, kurios bus įkainotos ne šešiaženkle, o penkiaženkle suma.
Ir geriausia dalis – šis universalas oficialiai bus pristatytas 2020 metais. Serijinė gamyba turėtų prasidėti 2021 metais.