Paryžiaus automobilių parodoje „Porsche“ pristatė koncepcinį automobilį „Panamera Sport Turismo“. Ši ateities vizija iliustruoja aplinkai draugiškų, tačiau sportiškų netolimos ateities automobilių vystimosi kryptis. Įdomu ir tai, kad draugiškas aplinkai „Porsche“ universalas (čia labiau tiktų britiškas terminas „Shooting Break“) gavosi stebėtinai žavus.
„Porsche Panamera Sport Turismo“. (nuotr. Organizatorių)
Koncepcinis hibridas 20 milimetrų trumpesnis, 60 mm platesnis ir 19 mm žemesnis už serijinę „Panamera“. Automobilis aprūpintas hibridine jėgaine, kurią sudaro 333 a.g. kompresorinis V6 tipo motoras ir 95 a.g. elektros variklis su ličio-jonų baterijų komplektu. Iki 100 killometrų per valandą greičio koncepcinis automobilis įsibėgėja greičiau nei per 6 sekundes.
„Porsche Panamera Sport Turismo“. (nuotr. Organizatorių)
Naudojant vien tik elektros energiją „Panamera Sport Turismo“ gali važiuoti iki 130 kilometrų per valandą greičiu. Beje, važiuojant tokiu rėžimu, automobilio rida siekia 30 kilometrų. Įkrauti automobilio baterijas galima naudojant buitinį elektros tinklą, tam reikia 2,5 val. Be to akumuliatoriai įkraunami naudojant ir stabdymo kinetinę energiją.
„Porsche Panamera Sport Turismo“. (nuotr. Organizatorių)
Kaip teigia „Porsche“ specialistai, vidutinės „Panamera Sport Turismo“ kuro sąnaudos yra 3,5 litro. Na o daugybę automobilio funkcijų, tokių kaip baterijų įkrovimas, išankstinis salono vėdinimas ar šildymas, galima valdyti per atstumą, pasitelkus telefono aplikacijas.
„Porsche Panamera Sport Turismo“. (nuotr. Organizatorių)
Kaip ten bus su visomis hibridinėmis inovacijomis dar pamatysime. Tačiau universalo tipo kėbulas „Panamera“ modeliui puikiausiais tinka. Ir dar. Jei tikėti neoficialia informacija, „Panamera“ universalas 2016 metais taps serijiniu automobiliu.
„Porsche Panamera Sport Turismo“. (nuotr. Organizatorių)