Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Klasiškas, bet šiuolaikiškas. Galingas, bet tinkamas naudoti kasdien. Būtent tokį, bet labai aiškų tikslą išsikėlė „Porsche Club of America“ organizacijos nariai, prieš keletą metų pradėję sudėtingą, nemažai investicijų pareikalavusį projektą.
Gausybę ištikimų „
Porsche“ markės gerbėjų vienijanti organizacija puikiai žino kiekvieną „Porsche“ markės modelio privalumą ir trūkumą. „Porsche Club of America“ galėjo pasirinkti bet kurį vokiškos markės modelį, tačiau galiausiai pasirinko labai dažnai kritikuojamą „996“ kartos „
Porsche 911“.
Sulig „996“ kartos modelio pasirodymu, „Porsche“ ryžosi transformuoti ištisą komponentų grandinę, kuri kaip reikiant supykdė pokyčių nemėgstančius poršefilus. Pavyzdžiui, „996“ modelis buvo komplektuojamas su varikliais, kurie buvo aušinami skysčiu, o ne oru. Be to, aptakesnės ir nuosaikesnės kėbulo formos buvo absoliuti priešingybė prieš tai gamintiems analogams.
Nepaisant „Porsche“ inžinierių atliktų pokyčių ir patobulinimų, šios markės ištikimiausi gerbėjai buvo užtikrintai įsitikinę, jog jie gali patobulinti ir modernizuoti ne pirmos jaunystės modelį, tokiu būdu išnaudodami ant bangos esančią restomodų bangą.
Šio naujo projekto pagrindu tapo absoliučiai standartinė „Porsche 911 Carrera“. Tai – bazinė, pigiausia „911“ modelio versija, kurios galinius ratus suko vos 300 arklio galių išvystantis benzininis variklis. Kita vertus, atsižvelgiant į tai, jog „Porsche“ vairuotojai didesnį prioritetą teikia kaip automobilis rieda keliu, „Porsche“ klubo nariai didžiausią dėmesį skyrė įvairioms, ne visuomet pastebimoms detalėms.
Pradėkime nuo išvaizdos. Modernizuotame modelyje išvysite nemažai „911 GT3“ modelio elementų. Taip pat galinė dalyje pastebėsite galinį spoilerį, sufleruojantį „Porsche“ klubo narių norą pagerbti garsųjį „Porsche 911 Carrera RS“.
Automobilio viduje – labiau kūną apgaubiančios sėdynės. Jos, be abejonės, aptrauktos oda, o tam tikrus intarpus puošia mėlynos spalvos siūlės. Šiuos šaunius priedus puikiai papildo moderni „Porsche Classic Communication Managment“ sistema, kuri geba puikiai suderinti klasikinį stilių su moderniomis technologijomis.
Už klasikinės išvaizdos slypi multimedijos sistema su „Apple CarPlay“, Android Auto“ ir „Bluetooth“ sąsajomis. Juk šiandien daugelis tiesiog neįsivaizduoja modernaus automobilio be šių priedų.
O dabar pasiruoškite geriausiam. „Porsche Club of America“ organizacijos nariai nusprendė pašalinti originalų variklį, transmisiją bei pakabos sistemas ir vietoje jų sumontuoti „996.2“ kartos „GT3“ analogus.
3,6 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis dabar išvysto 381 arklio galią. Suporuotas su „GT3“ šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, net ir vėpliškiausias vairuotojas sugebės su šiuo „Porsche“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,3 sekundės.
Klasiškas, bet šiuolaikiškas. Galingas, bet tinkamas naudoti kasdien. Būtent tokį, bet labai aiškų tikslą išsikėlė „Porsche Club of America“ organizacijos nariai, prieš keletą metų pradėję sudėtingą, nemažai investicijų pareikalavusį projektą.
Gausybę ištikimų „
Porsche“ markės gerbėjų vienijanti organizacija puikiai žino kiekvieną „Porsche“ markės modelio privalumą ir trūkumą. „Porsche Club of America“ galėjo pasirinkti bet kurį vokiškos markės modelį, tačiau galiausiai pasirinko labai dažnai kritikuojamą „996“ kartos „
Porsche 911“.
Sulig „996“ kartos modelio pasirodymu, „Porsche“ ryžosi transformuoti ištisą komponentų grandinę, kuri kaip reikiant supykdė pokyčių nemėgstančius poršefilus. Pavyzdžiui, „996“ modelis buvo komplektuojamas su varikliais, kurie buvo aušinami skysčiu, o ne oru. Be to, aptakesnės ir nuosaikesnės kėbulo formos buvo absoliuti priešingybė prieš tai gamintiems analogams.
Nepaisant „Porsche“ inžinierių atliktų pokyčių ir patobulinimų, šios markės ištikimiausi gerbėjai buvo užtikrintai įsitikinę, jog jie gali patobulinti ir modernizuoti ne pirmos jaunystės modelį, tokiu būdu išnaudodami ant bangos esančią restomodų bangą.
Šio naujo projekto pagrindu tapo absoliučiai standartinė „Porsche 911 Carrera“. Tai – bazinė, pigiausia „911“ modelio versija, kurios galinius ratus suko vos 300 arklio galių išvystantis benzininis variklis. Kita vertus, atsižvelgiant į tai, jog „Porsche“ vairuotojai didesnį prioritetą teikia kaip automobilis rieda keliu, „Porsche“ klubo nariai didžiausią dėmesį skyrė įvairioms, ne visuomet pastebimoms detalėms.
Pradėkime nuo išvaizdos. Modernizuotame modelyje išvysite nemažai „911 GT3“ modelio elementų. Taip pat galinė dalyje pastebėsite galinį spoilerį, sufleruojantį „Porsche“ klubo narių norą pagerbti garsųjį „Porsche 911 Carrera RS“.
Automobilio viduje – labiau kūną apgaubiančios sėdynės. Jos, be abejonės, aptrauktos oda, o tam tikrus intarpus puošia mėlynos spalvos siūlės. Šiuos šaunius priedus puikiai papildo moderni „Porsche Classic Communication Managment“ sistema, kuri geba puikiai suderinti klasikinį stilių su moderniomis technologijomis.
Už klasikinės išvaizdos slypi multimedijos sistema su „Apple CarPlay“, Android Auto“ ir „Bluetooth“ sąsajomis. Juk šiandien daugelis tiesiog neįsivaizduoja modernaus automobilio be šių priedų.
O dabar pasiruoškite geriausiam. „Porsche Club of America“ organizacijos nariai nusprendė pašalinti originalų variklį, transmisiją bei pakabos sistemas ir vietoje jų sumontuoti „996.2“ kartos „GT3“ analogus.
3,6 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis dabar išvysto 381 arklio galią. Suporuotas su „GT3“ šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, net ir vėpliškiausias vairuotojas sugebės su šiuo „Porsche“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,3 sekundės.