• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Porsche gerbėjams išgirdus tokius žodžius greičiausiai nutirpo rankos. Kaip ši sportiškų automobilių gamintoja gali taip paprastai atsisakyti legendinio 911 GT2? 
Porsche vadovai jau ne vieną mėnesį galvoją ką daryti toliau su naujos kartos 911 GT2. Daugiausiai nerimo kelią tai, kad 911 GT2 galinius ratus suka toks pats variklis, kurį Porsche montuoja į 911 Turbo S. Tai reiškia, kad net 560 pasiutusių arklio galių skrieja tiesiai į galinius varomus ratus. Pasak kompanijos vadovų, tai yra per didelis krūvis, todėl automobilis taps ne greitesnis, bet lėtesnis.
Nors naujos kartos 911 GT2 prototipai buvo matomi ne vieną kartą Niurburgringo lenktynių trasoje, tačiau Porsche vadovybė iki šiol nėra apsisprendusi ar jis pateks į serijinę gamybą.
Jeigu sportiškų automobilių gamintoja nuspręs atsisakyti 911 GT2, jo vietą greičiausiai užims 911 GT3 RS.

Porsche gerbėjams išgirdus tokius žodžius greičiausiai nutirpo rankos. Kaip ši sportiškų automobilių gamintoja gali taip paprastai atsisakyti legendinio 911 GT2? 
Porsche vadovai jau ne vieną mėnesį galvoją ką daryti toliau su naujos kartos 911 GT2. Daugiausiai nerimo kelią tai, kad 911 GT2 galinius ratus suka toks pats variklis, kurį Porsche montuoja į 911 Turbo S. Tai reiškia, kad net 560 pasiutusių arklio galių skrieja tiesiai į galinius varomus ratus. Pasak kompanijos vadovų, tai yra per didelis krūvis, todėl automobilis taps ne greitesnis, bet lėtesnis.
Nors naujos kartos 911 GT2 prototipai buvo matomi ne vieną kartą Niurburgringo lenktynių trasoje, tačiau Porsche vadovybė iki šiol nėra apsisprendusi ar jis pateks į serijinę gamybą.
Jeigu sportiškų automobilių gamintoja nuspręs atsisakyti 911 GT2, jo vietą greičiausiai užims 911 GT3 RS.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų