Porsche norėdama sukurti pilnavertą alternatyvą Ferrari ir Lamborghini markės automobiliams, pradėjo dirbti prie naujos 911 modifikacijos, kuri privalėjo išspardyti pasipūtusių itališkų superautomobilių savininkų sėdimąsias.
Ferdinandas Porsche naujo automobilio kūrimą patikėjo Ernstui Fuhrmannui, kuris į legendinį modelį sumontavo benzininį variklį su turbokompresoriumi. Įdomu yra tai, kad variklis iš pradžių buvo kuriamas 917/30 lenktyniniam bolidui, tačiau atsiradus poreikiui, tas pats motoras atsidūrė Porsche 930 Turbo.
Gale buvo sumontuotas 3 litrų, oru aušinamas variklis, kuris buvo aprūpintas KKK K26 turbokompresoriumi ir išvystė 260 arklio galių. Tokio galingumo jėgaines dabar turi paprasti hečbekai, tačiau 1975 metais daugeliui iššokdavo akis, kai paspausdavo 930 Turbo akceleratorių. Tačiau vokiečiams atrodė, kad iš šio variklio galima išspausti ir daugiau jėgos.
Praėjus trejiems metams, 1978, Porsche pristatė atnaujintą 930 Turbo, kuris turėjo ne tik galingesnį variklį, bet ir geresnį svorio paskirstymą bei patobulintą pakabą. Atnaujintas modelis turėjo dar porą naujovių - specialiai šiam modeliui pagamintą tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir naujo dizaino didžiulį spoilerį, kuris važiuojant labai dideliu greičiu prispausdavo galinę mašinos dalį.
1980 metų pradžioje įsigaliojus naujoms išmetamųjų dujų emisijų reikalavimas Japonijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, Porsche nutraukė 930 Turbo prekybą šiose šalyse ir galingiausią 911 modelį siūlė įsigyti tik Europoje ir Kanadoje. Tačiau ar tai „nužudė“ 930 Turbo? Atvirkščiai - Porsche specialistai grįžo į savo dirbtuves ir iš 3 litrų variklio išspaudė dar daugiau galios.
1983 metais pristatyta versija turėjo net 330 arklio galių išvystančią jėgainę, kuri leido mašinai iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.6 sekundės.
930 Turbo buvo labai greitas automobilis. Toks jis yra ir dabar. Tačiau dėl mažo automobilio svorio, trumpos ratų bazės ir galingo variklio, Porsche 930 Turbo buvo pakankamai pavojingas automobilis.
Už vairo pasodinus entuziazmu trykštantį, tačiau vairavimo įgūdžių neturintį automaną, greitame posūkyje 930 Turbo tiesiog apsisuktų ir nulėktų nuo kelio.
Porsche inžinierių pastangos buvo įvertintos teigiamai. Nuo 1975 iki 1989 metų pro Porsche gamyklos duris išriedėjo daugiau kaip 21,000 šio modelio vienetų.