Turbo era
„Porsche 924“ visame pasaulyje buvo giriamas dėl patrauklios išvaizdos, valdymo savybių, patikimumo ir kuro ekonomijos. Tačiau daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų „Porsche 924“ peikė dėl vangaus ir silpno benzininio variklio. Labiausiai šį automobilį kritikavo amerikiečiai, kurie turėjo tenkintis 95 - 110 arklio galių išvystančiais motorais.
„Porsche“ atsižvelgdama į žurnalistų kritiką, 1979 metais pristatė „Porsche 924 Turbo“. Naują modifikaciją, kuri iš pirmo žvilgsnio mažai kuo skyrėsi nuo standartinio „924“ modelio. Tačiau eksterjero pokyčiai mažai kam rūpėjo, nes „Porsche 924 Turbo“ pagaliau gavo motorą, kurį jis turėjo turėti nuo pat pradžių.
„Porsche 924 Turbo“ buvo aprūpintas 170 arklio galių ir 245 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, kuris 1180 kilogramų sveriantį kupė priversdavo iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7,8 sekundės ir pasiekti 225 km/val. maksimalų greitį.
Naujoji modelio versija buvo sutikta palankiai, tačiau gamintojas apie poilsį negalvojo. Kol „Porsche 924 Turbo“ buvo liaupsinamas Europoje ir Jungtinėse Valstijose, „Porsche“ inžinieriai pradėjo tobulinti „924 Turbo“.
Vos po dviejų metų rinką pasiekė nauja „Porsche 924 Turbo“ versija, kuri turėjo mažesnę turbiną, naują išmetimo kolektorių, aukštesnę variklio kompresiją. Šių pakeitimų rezultatas - 177 arklio galios ir 230 km/val. maksimalus greitis.
Ekstremalūs pokyčiai
Nuo kitų panašaus kalibro automobilių gamintojų, Vokietijoje įsikūrusi „Porsche“, labai aktyviai dalyvaudavo automobilių sporto arenoje. Gamintojas lenktynių trasoje nuolatos išbandydavo visus serijinėje gamyboje esančius modelius. Pradedant nuo „Porsche 356“ iki „Porsche Cayman“. Ne išimtis buvo ir „Porsche 924“.
1980 metais „Porsche“ pristatė „924 Carrera GTP“, kuris buvo labai panašus į bendro naudojimo keliams skirtą modelį, tačiau po visiems pažįstama išvaizda slypėjo grynaveislis lenktyninis bolidas.
Naujasis kompanijos bolidas turėjo 2,0 litrų benzininį variklį su turbina, kurio pajėgumas siekė net 320 arklio galių. 1980 metais vykusiose Le Mano 24 valandų lenktynėse šis „Porsche“ bolidas sugebėjo iškovoti šeštą vietą bendroje įskaitoje ir trečią vietą „GTP“ klasėje. Praėjus vieneriems metams, variklio galia buvo padidinta iki 410 arklio galių.
Vėliau „Porsche“ pristatė dar dvi lenktynines „924“ modelio versija : „Porsche 924 Carrera GT“ ir „Porsche 924 Carrera GTS“, tačiau pačiu įspūdingiausiu „Porsche 924“ šeimos nariu tapo „Porsche 924 Carrera GTR“, kuris buvo aprūpintas 380 arklio galių ir 405 Nm sukimo momentą išvystančiu motoru. Pasaulį išvydo tik 17 šio modelio vienetų.
Atsisveikinimo giesmė
Automobilio serijinei gamybai artėjant prie pabaigos, „Porsche“ kompanijos vadovai nusprendė sukurti naują „924“ modelio versiją, kurios dėka gamintojas galėtų pažymėti sėkmingą „Porsche 924“ pasirodymą pasaulinėje rinkoje.
„Porsche“ savo mylimą modelį aprūpino 2,5 litro, 150 arklio galių ir 190 Nm išvystančiu varikliu. Motoru, kuris iš pradžių buvo skirtas tik „Porsche 944“, tačiau „Volkswagen“ koncernui nusprendus sustabdyti 2,0 litrų benzininio variklio gamybą, sportiškų automobilių gamintojai neliko nieko kito, tik pigesnį ir kompaktiškesnį „924“ aprūpinti sunkesniu ir pajėgesniu agregatu.
„Porsche 944“ modeliui skirtas motoras, vos 1190 kilogramų sveriančiam kupė suteikė labai neblogas dinamines savybes. Iki 100 km/val. naujoji versija įsibėgėdavo per 8,5 sekundės ir pasiekdavo 215 km/val. maksimalų greitį.
Paskutiniais gamybos metais variklio galia buvo padidinta iki 160 arklio galių ir 220 Nm.
Nuo 1976 iki 1988 metų „Porsche“ pagamino net 121 289 šio automobilio vienetus. Kaip ir „Porsche Cayenne“, taip ir „Porsche 924“ padėjo kompanijai išbristi iš sudėtingos finansinės situacijos.