Automobilių gamintojai vis dažniau pasirenka turbo-benzininio variklio, automatinės pavarų dėžes ir elektrinio vairo stiprintuvo kombinaciją. Kombinaciją, kuri automobilių entuziastams nėra pati įdomiausia ar suteikianti daugiausiai malonumo. „Porsche“ norėdama patenkinti tik entuziastų norus, pasinaudojo senosios mokyklos metodais.
„Porsche 911 R“ atsisakys turbo-benzininio variklio, elektrinio vairo stiprintuvo sistemos ir automatinės pavarų dėžės. Ribotos laidos modelis bus aprūpintas „Porsche 911 GT3“ benzininiu varikliu. Gale „Porsche“ inžinieriai sumontuos 3.8 litro darbinio tūrio, 475 arklio galias išvystantį agregatą ir jį suporuos su galinių varančiųjų ratų pavara ir mechanine pavarų dėže. Kaip pasakytų entuziastai iš anapus Atlanto - „Back To Basics“.
Šiuolaikiniame pasaulyje toks automobilis neatitinka jokių Europos Sąjungos keliamų reikalavimų, todėl nenuostabu, jog „911 R“ bus išskirtinis, ribotos laidos modelis, kurį galės įsigyti tik 600 žmonių. Pasaulyje, kuriame gyvena daugiau kaip 7 milijardai žmonių, šis skaičius yra labai, labai, labai mažas.