Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Porsche atrodo pasimokė iš savo klaidų, kai gausiai patobulintas 911 GT3 motoras iškėlė baltą vėliavą ir privertė kompanijos vadovus taisyti išlindusias bėdas.
Galingesnė ir brangesnė Porsche 911 GT3 RS versija turės ne atmosferinį, bet turbininį motorą, kuris turėtų padėti šešis cilindrus turinčio agregato patikimumo ir ilgaamžiškumą.
Pasak daugelio automobilių ekspertų, Porsche inžinieriai iš naujo 3.8 motoro išspaudė viską. Todėl nereikėtų stebėtis, kad keletas iš jų netikėtai užsidegė ar dar kaip nors pradėdavo ožiuotis. Tai privertė sportiškų automobilių kompaniją atšaukti visus 911 GT3 modelius ir išspręsti iškilusias problemas.
Jeigu tikėtume anksčiau pasirodžiusiais pranešimais,
naujasis GT3 RS turės 3.8 litro motorą, kuris išvystys maždaug 480 arklio galių.
Porsche atrodo pasimokė iš savo klaidų, kai gausiai patobulintas 911 GT3 motoras iškėlė baltą vėliavą ir privertė kompanijos vadovus taisyti išlindusias bėdas.
Galingesnė ir brangesnė Porsche 911 GT3 RS versija turės ne atmosferinį, bet turbininį motorą, kuris turėtų padėti šešis cilindrus turinčio agregato patikimumo ir ilgaamžiškumą.
Pasak daugelio automobilių ekspertų, Porsche inžinieriai iš naujo 3.8 motoro išspaudė viską. Todėl nereikėtų stebėtis, kad keletas iš jų netikėtai užsidegė ar dar kaip nors pradėdavo ožiuotis. Tai privertė sportiškų automobilių kompaniją atšaukti visus 911 GT3 modelius ir išspręsti iškilusias problemas.
Jeigu tikėtume anksčiau pasirodžiusiais pranešimais,
naujasis GT3 RS turės 3.8 litro motorą, kuris išvystys maždaug 480 arklio galių.