„Porsche“ kompanijos vadovai pamatę puikią progą užsidirbti dar keletą milijonų eurų, pradėjo naujos „911“ versijos kūrimą. Tai bus dar vienas ribotos laidos modelis, tačiau nuo kitų „911“ versijų ji skirsis ne tik išvaizda, bet ir varikliu.
Oficialiai, tai bus „Porsche 911 GT3“ su mechanine pavarų dėže, tačiau „Porsche“ atstovų teigimu, naujoji versija vadinsis „Porsche 911 R“. Naujoji sportiško modelio versija neturės „GT3“ galinio spoilerio, turės kitokių išmatavimų padangas, tačiau gale bus sumontuotas „GT3“ variklis išvystantis 470 arklio galių ir visą savo įniršį šis motoras perduos per mechaninę pavarų dėže. Entuziastų svajonė išsipildė?
Kol kas, nėra žinoma kada „911 R“ pateks į serijinę gamybą ar net pasirodys kurioje nors tarptautinėje parodoje. Tačiau sprendžiant iš „Porsche 911“ modelių pristatymo strategijos, ribotos laidos modelis pasirodys 2016 metų pabaigoje arba 2017 metų pradžioje.
Prieš maždaug vienerius metus „Porsche“ atstovai labai garsiai kalbėjo apie tai, jog jie nesiruošia „911 GT3“ versiją aprūpinti mechanine pavarų dėže. Pasak vokiečių, toks modelis privalo turėti automatinę pavarų dėžę, nes norinčių įsigyti „911 GT3“ su mechanine pavarų dėže yra labai mažai.
Vis dėlto, kai „Porsche“ prekybos salonuose pasirodė ribotos laidos „Cayman GT4“, jis sulaukė milžiniško susidomėjimo iš įvairiausių pasaulio kampelių. Entuziastai, mėgstantys turėti automobilio kontrolę savo rankose, pasirinko ne „911 GT3“, o „Porsche Cayman GT4“.
Prieš maždaug vienerius metus „Porsche“ atstovai labai garsiai kalbėjo apie tai, jog jie nesiruošia „911 GT3“ versiją aprūpinti mechanine pavarų dėže. Pasak vokiečių, toks modelis privalo turėti automatinę pavarų dėžę, nes norinčių įsigyti „911 GT3“ su mechanine pavarų dėže yra labai mažai.
Vis dėlto, kai „Porsche“ prekybos salonuose pasirodė ribotos laidos „Cayman GT4“, jis sulaukė milžiniško susidomėjimo iš įvairiausių pasaulio kampelių. Entuziastai, mėgstantys turėti automobilio kontrolę savo rankose, pasirinko ne „911 GT3“, o „Porsche Cayman GT4“.