Šokoladiniai saldainiai buvo pirkti Kaune esančioje parduotuvėje „Maxima“, Jonavos gatvėje. „Atvykome pas tėvus, jie tuo tarpu mus pavaišino šiais saldainiais.
Kadangi jie yra vieni mėgstamiausių, o mes jų buvome pasiilgę, tai neatsisakėme. Viena laimė, kad spėjome prieš dedant į burną pažiūrėti, ką kandame.
Vos atidarius pakuotę buvo užsidėjęs toks kaip voratinklis ir skylės saldainyje. Perlaužėme, o ten laipioja gal 3 kirmėlaitės viename saldainyje, tuomet pasiėmėme visus turėtus saldainius patikrinti.
Gal buvo vos 4 saldainiai be kirmėlių. Žinoma, viską išmetėme į šiukšlių dėžę ir nesukome galvos, nes esame nekonfliktiniai žmonės ir nesinori veltis bei gadintis nervų dėl saldainių, tačiau tuomet pagalvojome, kad norime tuo pasidalinti su žmonėmis. Norėjome padėti išvengti šios nemalonios baltymų dozės“, - kalbėjo jauna moteris.
Netrukus Raminta tvirtino, jog su ja susisiekė saldainių gamintojai iš UAB „Mondelez Baltic“. „Su manimi susisiekė: man parašė, paprašė mano telefono numerį ir paskambino pasikalbėti. “
Atliko vidinį patikrinimą
Tuo tarpu „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė apgailestavo ir atsiprašė klientės dėl nekokybiškos prekės.
„Vos gavę informaciją apie nekokybiškus saldainius, nedelsdami atlikome vidinį patikrinimą ir nekokybiškų saldainių mūsų parduotuvėse neaptikome.
Taip pat perdavėme informaciją ir prekės tiekėjui, kuris, po atlikto patikrinimo, patvirtino, jog minėti, mums tiekiami saldainiai yra kokybiški. Mūsų kokybės ekspertų teigimu, dėl netinkamų laikymo sąlygų, kenkėjai maisto produktą gali apnikti net ir per itin trumpą laiko tarpą, vos kelias dienas.
Tad tokiu atveju, jei pirkėjas įsigijo nekokybišką prekę, kviečiame su pirkimo čekiu grįžti į parduotuvę, kad situaciją būtų galima kuo operatyviau išspręsti toje pat vietoje.
Pirkėjus taip pat kviečiame skambinti informacine linija 8 800 200 50 arba kreiptis el. paštu [email protected]. Pagelbėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus.“
Tiekėjai spręs problemą
Saldainių gamintojų UAB „Mondelez Baltic“ atstovė Agnieszka Kępińska-Sadowska oficialiame atsakyme tv3.lt rašė: „Pirmiausia, mums labai apmaudu ir atsiprašome vartotojų.
Kai tik sužinojome apie situaciją, mes iš karto susisiekėme su žmonėmis ir paprašėme perduoti saldainius, kad galėtumėme tiksliai pasakyti, kur ir kada problema iškilo, glaudžiai bendradarbiaujant su minėtu prekybos centru, kuriame saladiniai buvo pirkti.
Norime priminti, kad šokoladas yra natūralus, jautrus produktas, todėl visoje kelionėje nuo gamintojo iki vartotojo reikia su produktu elgtis atitinkamai, užtikrinti laikymo sąlygas ne tik pardavimo vietose, bet ir namuose, visur.
Gamyboje dirbame atsakingai, pagal griežtus kokybės ir produktų saugos reikalavimus. Su atsakymais grįšime pas vartotojus ir tikimės, kad tokių situacijų nebepasitaikys.“