Lietuvos pašto antrinės įmonės „Baltic Post“, valdančios siuntų savitarnos terminalus LP EXPRESS 24, duomenimis, praėjusiais metais gyventojai gerokai aktyviau naudojosi savitarna. Per siuntų savitarnos terminalus LP EXPRESS 24 pernai siuntų buvo išsiųsta 2,5 karto, o gauta – beveik 4 kartus daugiau, nei 2013-aisiais. „Naudojimasis siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS 24 sparčiai populiarėja, ir tai mus džiugina. Jei prieš kelerius metus, kai tokie terminalai buvo naujovė, gyventojai ir verslas į juos žiūrėdavo gana atsargiai, tai šiuo metu turime nuolatinių klientų, kurie per terminalus tiek patys siunčia, tiek ir atsiima jiems adresuotas siuntas“, – teigė LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalus valdančios bendrovės „Baltic Post“ vadovas Juozas Buitkus. Pasak J. Buitkaus, beveik keturiskart išaugusiam siuntų atsiėmimo skaičiui daugiausia įtakos turėjo sparčiai auganti elektroninė prekyba. Lietuvoje veikiančios internetinės parduotuvės, atsižvelgdamos į klientų lūkesčius, ieško naujų ir patrauklių siuntų pristatymo būdų, todėl vis dažniau siuntos pristatomos ne gavėjo adresu, bet į siuntų savitarnos terminalą LP EXPRESS 24.
Aktyviausiai siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS 24 naudojosi vilniečiai. Daugiausia siuntų išsiunčiama ir gaunama per Vilniuje Ukmergės ir Ozo gatvėse esančius terminalus. Pačios populiariausios siuntos – mažiausio S dydžio. LP EXPRESS 24 terminalais siuntas galima siųsti ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienio šalis. Šiuo metu per LP EXPRESS 24 savitarnos terminalus siuntas galima siųsti į 22 Europos šalis. Tarp populiariausių šalių – kaimyninės Latvija ir Lenkija.