Kryptingos praėjusių metų investicijos į mažų kainų parduotuvių rekonstrukciją ir naują kainodarą lėmė, kad „Supernetto“ parduotuvių tinklas tapo itin populiarus tarp šalies gyventojų, – skelbiama bendrovės „Rimi Lietuva“ pranešime spaudai.
„Šiuo metu dėl ekonominio sunkmečio vis daugiau žmonių, rinkdamiesi kasdienio vartojimo prekes, atidžiau skaičiuoja išlaidas ir didesnį dėmesį kreipia ne į prekės ženklo populiarumą, o į mažesnę kainą.
Todėl, kaip ir praėjusiais metais, stengsimės, kad „Supernetto“ parduotuvės ne tik būtų maloni vieta apsipirkti, bet ir kad pirkėjai jose kiekvieną dieną rastų aukštos kokybės prekių mažiausiomis rinkoje kainomis.
Mūsų pasirinkta strategija pasiteisino ir tai įrodo beveik kasdien sparčiai augantys „Supernetto“ pirkėjų srautai“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 64 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.