„Nors popdievaitis mirė prieš penkerius metus mirė, nuo 2009-ųjų jis uždirbo dar 700 mln. dolerių. Niekas iš pasaulinių garsenybių – nei gyvų, nei mirusių – negali net priartėti prie popmuzikos karaliaus, rašo Forbes.ru.
Straipsnio autorių teigimu, M. Jacksono fenomenas keičia požiūrį į tai, ko gali pasiekti žvaigždė net tada, kai jo karjera ir net gyvenimas jau baigėsi. pasak jų, pirmasis pomirtinių M. Jacksono pajamų šaltinis – muzika. Ji skamba muzikiniuose kanaluose, o milijonai fanatų siunčiasi jo įrašus iš interneto parduotuvių. 2013 metų pabaigoje vien JAV M. Jacksono albumų tiražas pasiekė 8,3 mln. egzempliorių – maždaug du kartus daugiau, negu antroje vietoje esančios kantri žvaigždės Taylor Swift. Kitose šalyse parduota dar dukart tiek jo albumų.
Tai paskatino Sony studiją sudaryti naują dešimties metų trukmės kontraktą su atlikėjo palikimo paveldėtojais. Šio kontrakto suma 250 tūkst. dolerių. „Jie daugiau nekoncertuoja ir nedalina interviu. Tad verslo sėkmės raktas – padaryti taip, kad mirusi garsenybė gyventų žmonių sąmonėje“, – cituoja Forbes.ru teisininką, besirūpinantį garsių žmonių turto paveldėtojų reikalais.
Kitas M.Jacksono pajamų po mirties šaltiniai – daugiamilijoninis kontraktas su „Pepsi“, žaidimas ir filmas-koncertas „Štai ir viskas“. Vien pastarasis surinko daugiau kaip 260 mln. dolerių.
Tačiau didžiausią vaidmenį didinant pomirtinius popmuzikos karaliaus turtus suvaidino jo paties verslo nuojauta. Dar 1985 metais jis įsigijo 50 proc. Sony/ATV muzikinio katalogo, kuris ir šiandien atneša paveldėtojams aštuonženklius dividendus, akcijų. Autorinės teisės, kuriomis jis rūpinosi visą karjerą, taip pat atneša milijonus.
Anot publikacijos autorių, „M.Jacksonas mąstė kaip tikras verslininkas, kai imasi naujo biznio. Atrodytų taip, tarsi būtų egzistavusi akcinė kompanija, pavadinta „Michael Jackson, Inc“. Šito iš jo derėtų pasimokyti ir kitoms žvaigždėms“.