Nuo ankstesnių modelio kartų, naujoji skyrėsi ne tik šiuolaikiškesniu dizainu, bet ir geresnėmis apdailos medžiagomis, gausesniu komforto įrangos sąrašu. Tačiau prie automobilio dirbę „Pontiac“ inžinieriai nesutiko pakeisti vieno dalyko - plačios ratų provėžos. Kadangi „Pontiac“ automobiliai nuo pat 6 dešimtmečio garsėjo pakankamai plačia ratų provėža, nenuostabu, jog ir naujos kartos „Bonneville“ turėjo plačią plačiausią ratų provėžą klasėje.
Praėjus dvejiems metams nuo „Bonneville“ pasirodymo Jungtinių Valstijų rinkoje, „Pontiac“ inžinieriai pradėjo darbuotis prie sportiškiausios modelio versijos - „Bonneville G/XP“. Receptas buvo pakankamai paprastas - uždėti agresyviau atrodančias kėbulo detales, sumontuoti didesnio skersmens ratlankius ir galingesnį variklį.
Iš pradžių „Pontiac“ inžinieriams buvo siūloma į „Bonneville G/XP“ sumontuoti nežymiai modifikuotą 3.8 litro benzininį motorą, tačiau prieš tokį pasiūlymą stojo ne tik „Pontiac“ inžinieriai, bet ir tuometiniai markės vadovai. Vietoj kuklaus 6 cilindrų agregato „Pontiac“ gavo 4.6 litro, 8 cilindrų variklį. Iki tol šis motoras buvo montuojamas tik įvairius „Cadillac“ modelius.
„Northstar“ vardu pavadintas agregatas išvystė 275 arklio galias ir 410 Nm sukimo momentą. To užteko prabangiam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 6.8 sekundės ir pasiekti 240 km/val. greitį.
Pagal tuometinius standartus, priekiniais ratais varomas amerikietiškas sedanas tarp savo konkurentų atrodė reprezentatyviai ir konkurencingai, tačiau... Automobilis prekyboje pasirodė pačiu netinkamiausi metu - 2004 metais. Kol mūsų šalis išgyveno pakilimą, anapus Atlanto buvo pastebėti pirmieji ekonominės krizės ženklai.
Dėl drastiškai sumažėjusios paklausos, sportiškoji modelio versija buvo gaminama tik vienerius metus. Dėl ekonominių priežasčių buvo nutraukta ne tik „Bonneville G/XP“, bet ir „Bonneville“ modelio gamyba, o jį pakeitė australiškas „Pontiac G8“, kuris neturėjo nieko bendro su „Pontiac“ markės automobiliais.
„General Motors“ norėdama išgelbėti skestantį laivą, 2005 - 2010 metų laikotarpyje bandė apkarpyti išlaidas, užlopyti skyles ir pagerinti koncerno efektyvumą, tačiau šių veiksmų buvo imtasi per vėlai. Iš visų jėgų smogusi finansų krizė privertė „General Motors“ paskelbti bankrotą (vėliau buvo atidaryta nauja bendrovė tokiu pačiu pavadinimu) ir atsisakyti tokių markių kaip „Pontiac“ ir „Saab“.