• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į korupcijos skandalą prieš pusmetį įsivėlusį Panevėžio tarybos narį „tvarkietį“ Tomą Tarulį persekioja ne tik teisėsauga, bet ir skolų išieškotojai.

REKLAMA
REKLAMA

31-erių politiko pečius slegia kone milijono litų negrąžinta paskola. Šią savaitę spaudoje pasirodė antstolės Valentinos Žydelienės pranešimas, raginantis T.Tarulį ir jam priklausančią bendrovę „TT Auto“ geruoju sumokėti bendrovei „Swedbank lizingas“ po daugiau kaip 471 tūkst. Lt skolą ir 15,21 proc. metinių palūkanų.

REKLAMA

Gražiuoju atsiskaityti su lizingo bendrove politikui duota dešimt dienų. Jei T.Tarulis nesuspės per neįtikėtinai trumpą laiką surasti didžiulės sumos, į verslą įsisukusiam politikui gresia likti basam.

Mat įstatymas numato, kad, skolininkui geruoju neatsiskaičius su kreditoriumi, antstoliai pradeda skolos išieškojimą: areštuojamos sąskaitos bankuose, iš varžytinių parduodamas turimas turtas – automobilis, būstas ir pan.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau T.Tarulis pinigų ieškoti neskuba. Politikas turi planą, kaip išlipti sausam iš balos. Tarybos narys pasiruošęs skelbti savo įmonės bankrotą.



Skolų nesuskaičiuoja

Prasiskolinęs politikas tvirtina dar nė nematęs prieš porą dienų spaudoje pasirodžiusio pranešimo. Jam tik keista, kad apie didžiules jo skolas skelbiama viešai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Niekur nesislapstau, bet pats jokio pranešimo negavau. Nors aš jau niekuo nebesistebiu“, – „Sekundei“ teigė T.Tarulis.

Tarybos narys tikina tapęs, kaip ir dauguma verslininkų, krizės auka. Prieš ketvertą metų jaunasis politikas praturtėti tikėjosi nėręs į verslo rinką ir įkūręs bendrovę „TT Auto“. Įmonę registravęs savo bute viename iš Ateities g. daugiabučių, pats tapo ir vieninteliu bendrovės akcininku, ir jos direktoriumi.

REKLAMA

Politiko įmonė vertėsi naudotų lengvųjų automobilių, nekilnojamojo turto prekyba ir teikė buhalterines paslaugas.

„Jei įmonės apyvarta per metus pasiekdavo 3,5 mln. Lt, kelių šimtų tūkstančių litų paskola nebuvo dideli pinigai“, – sėkmingus laikus prisiminė T.Tarulis.

Tačiau, jo tikinimu, jau maždaug pusantrų metų įmonė veiklos nebevykdo. Kokio dydžio skolų šleifą paliko žlugęs verslas, T.Tarulis tikino negalįs tiksliai įvardyti. Anot jo, paskolos negrąžintos tik „Swedbak lizingui“, esą daugiau kreditorių įmonė neturėjo.

REKLAMA

Sužlugdė bankai

Dėl žlugusio verslo Tarybos narys kaltina ne tik prasidėjus sunkmečiui sumažėjusią gyventojų perkamąją galią. Jo teigimu, didžiausią smūgį naudotų automobilių rinkai sudavė patys bankai. T.Tarulio įmonę ištiko štilis, kai lizingo bendrovės, spaudžiamoms akcininkų, nemokių klientų grąžintus automobilius pradėjo pardavinėti už neįtikėtinai mažą kainą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kaip parduoti iš Vokietijos atvežtą dvejų metų automobilį, jei lizingo bendrovės netgi naujesnius pardavinėjo mažiau nei už savikainą. Trejų metų automobilio rinkos kaina siekia apie 50–55 proc. naujo automobilio kainos. O prieš pusantrų metų lizingo bendrovės tokių metų automobilius pardavinėjo už 30 proc.“, – nesąžininga konkurencija piktinosi T.Tarulis.  

Inga KONTRIMAVIČIŪTĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų