Mažeikiškiai sakosi patyrę, kad „dažniausiai poną Fąfarą galima sutikti Varšuvoje vaikščiojantį po centrinės būstinės koridorius ir pasakojantį, kaip jis dirbo iki atvykimo į Lietuvą ir buvo pavaldus dabartinei pirmajai vicepremjerei Elżbietai Bieńkowskai. „Gal tai būdas sau artimus žmones išsiųsti kuo toliau, kad kuo mažiau matytųsi jų trūkumai?“ – svarstė nenorintis būti paviešintas pašnekovas. Galbūt todėl šalies kaimynės Ūkio bei Užsienio reikalų ministerijų vadai, ką jau kalbėti apie paties koncerno vadovybę, negali daryti įtakos loginio biznio sprendimams – juk už viso to slypi politika. Anksčiau mielai finansiškai rėmusi ne tik savus darbuotojus, bet ir įvairius renginius Mažeikiuose lenkų kapitalo įmonė savotiško Lietuvos reketo griebėsi šių metų pradžioje.
Pareikšta, kad didėja OL nuostoliai dėl „besitęsiančių nepalankių makroekonominių sąlygų ir dėl to itin žemame lygyje besilaikančios naftos perdirbimo maržos visoje Europoje“, todėl, kad būtų sumažinti nuostoliai, valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) privalo sumažinti krovinių pervežimo tarifus. Kitaip sakant, Lietuvos biudžetas OL turėtų per metus „paaukoti“ apie 100 mln. litų. LG sutinka padaryti maždaug 35 mln. Litų dydžio nuolaidų. Galėtų suteikti ir didesnių, tačiau su sąlyga, kad įmonė padidins naftos perdirbimą (šiuo metu OL dirba tik 60 proc. pajėgumu). Deja, I. J. Fąfara nesileidžia į jokias kalbas.
Šias ir kitas naujienas skaitykite leidinyje "Balsas.lt savaitė".