Kaip pranešė departamentas, bus siekiama, kad interesantai gautų aukštą asmenų aptarnavimo standartą atitinkančias paslaugas, o policijos pareigūnai galėtų sutelkti visą dėmesį tiesioginėms funkcijoms vykdyti: informaciją teiks specialiai tam apmokyti darbuotojai, ne pareigūnai.
Šiuo metu informacija teikiama telefonu 8 700 60000 ir el. paštu [email protected], asmenys darbo dienomis konsultuojami dėl asmens tapatybės dokumentų išdavimo ar keitimo, užsieniečių teisinės padėties Lietuvoje, leidimų laikyti ginklus išdavimas, ginklų paveldėjimo, įsigijimo ir kitais licencijavimo klausimais, apsaugos darbuotojo pažymėjimo išdavimo.
Ateityje planuojama teikti ir kitą su policijos veikla susijusią informaciją gyventojams. Įgyvendinus projektą pilna apimtimi, nurodytais informacijos teikimo kanalais interesantai galės gauti informaciją apie visas Lietuvos policijos teikiamas paslaugas.
Projekto, kurio biudžetas sudaro 326 tūkst. eurų, jį įgyvendinti planuojama per dvejus metus. Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos fondo lėšų.
Įgyvendinant projektą bus sukurtas ir įdiegtas bendras asmenų aptarnavimo modelis, darbuotojams suteiktos būtinos žinios ir kompetencijos, susipažinta su užsienio šalių gerąja praktika ir išanalizuotos jos pritaikomumo Lietuvoje galimybės, įdiegta teikiamos paslaugos kokybės stebėsenos ir vertinimo sistema, taip pat, siekiant gauti grįžtamąjį ryšį iš paslaugos gavėjų, atliktas detalus paslaugos vartotojų nuomonės tyrimas.