Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kai Akcija baigesi tai kur poranesti apie nedrausmingus vairuotojus. Siandien susiduriau su tokiu ford vairuotoju valstybini numeri uzsirasiau DNN 939 tai jau nebegalima pranesti - TOKIU SAUGOTIS REIKIA KURIE UZLINDINEJA PIRESAIS MASINA
EU ir NATO Lietuva,-mokinkimes is Amerik
Lietuvos Policijos nusikalteliu sutramdymo norai – geri, bet priemones -absoliuciai netinkamos!
Tai kaip suras ta nusikalteli: paskambins telefonu?
O jei pareigingas, nusikalteliams nepakantus zmogus ims ir nepaskambins *specialiu numeriu*?!!!
*O kur gauti ta specialu numeri, kuomet jo prireikia akimirksniu??
-Ojei paskambins, tai ka Policijai pasakys: A/ m numeri, spava, kur vaziuoja, kas vaziuoja, kuo nusikalto, griti virsyjo – o kaip zmogelis “gali is akies” nustatyti ta “greiti”? Neikaip nenustatys, t.y. informacija bus isjuokta, gal ir pasityciota!
O kas irasys poklabius, kurie tarnaus kaip daiktiniai irodymai?
* Kodel nepritaikius Lietuvos nelaimes Nr 112?!*
*Kodel tas slaptumas, egektyvumo isskaidymas, tarnybu izoliavimas viena nuo kitos?!*
- Amerikoje visais atvejais naudojamas *911- universalus nelaimes telefonas*!
Paskambinus nelaimes 911 – jau yra Amerikos to rajono Centrui zinoma nelaimes skambinusiojo vieta pagal Mobilaus telefona nustatymo prriincipa – ira tai matyti Komputerio vietoves zemelapyje, plane!
Kalbantis su operatore, -butina pranesti* miesta, varda ir kas nutiko*: bet tuomet pokalbio jau klausosi visos tarnybos:
- Gaisrine, (Firefighter)
-Ambulance,- (greitoji medicinos)
-Police (keliu, kriminaline),
-avarine tarnyba (Emergency, Antiterrorist Squad), ir joms nereika jau antra karta kartoti kas nutiko, kur nutiko…
Gaisrininku a/m privalo atvykti per 3-4 minutes.
Police 2-3minutes…
Bendradarbiavimas su Keliu Policija- isimtinai teisingas veiksnys!
Kodel ietuvos keliu Policija pati nesisktengai surasti pazeidejus?
Pazeidejai virsyja greiti, vaziuoja per raudona sviesa, nesustoja ties pesciuju sankryza- visa tai USA issprende labai paprastai ir pigiai;
-tai “dvigubos kilpos” transporto kontroles sistema (Doube loop transport control system).
Jos pagrindas yra visuose juostose kelio dangoje (betone, asfalte) imontuota daviklis (sensorius): 1-1,5 metro skersmens, keliu viju, izoliuotos vielos rite, kuri sujunga laidiniu, belaidiniu, optiniu kabeliu su Policijos bustine.
I kelio dangos grioveli ideti laidai uzpilami mase, atitinkanciai kelio dangos spalva , todel tas “kilpas” neimanoma pastebeti is toli….
Amerikoje yra desimtys milijonu tu “davikliu”- todel vaziuon nevaziaves, vistiek tenka pro pervaziuoti ir Policija is Pulto gali nustatyti koks buvo greitis, kokia a/m, (pagal gabaritus ir svori)…
Davikliai montuojami:
-pasirinktinai keliuose kas keli kilometrai,
-pries pesciuju perejejas ir sankryzas,
-remntuojamuose kelio ruozuose, kur sunku radarais ismatuoti greiti.
*Double loop vehicle control system”Veikimo principas yra supranamas abiturentui: magnetine indukcija: keliu judanti a/m kilpoje indukuoja tam tikra signala, kuri issifruoja Policijos Computeriai, arba apie pazeideja, jo greiti, a/m tipa. trajektorija, kelio juosta- yra informuojamas arciausiai esancio mobilaus ekipazo Police computeris!*
Toki pazeideja pamatyti is keliu simtu metro ir ji sustabdyti yra nesunkus uzdavinys!
Vadinasi, Amerikos policija, “mato” bet kuri didesni gricio virsyjima, be kuri vaziavima per raudona sviesa, nors bustine yra uz desimciu kilometru nuo pazeidimo vietos!
Lietuvoje reiketu irengti kelis simtus tukstaciu davikliu ir sujungus i "Sistema" - matytumete absoliucia dauguma pazeidinu!
-Pakloti kilpa kelio dangoje - kainuotu simtas Litu,
-greitkelio pakeleje paklojus rysio linijas ir sujingus su policijos komputeriais- dar keli mijonai Litu...
Garantuoju, kad si "Sistema" paikimais dirba nakti ir diena, per karscius, salcius, liutis, pugas,.
Sistema yra pigi, jai nereikia dideles prieziuros!
Garantuoju, kad per 2-3 metus Lietuvoje neliks nei vieno greicio maniaku, ismoks vaziuoti srautu ir "neissisokti", prades gerbti sviesoforo signalus, pesciuju perejas!
Kodel Lietuvos Policija samoningai nukrypsta nuo pasauliniu pasiekimu i biurokratija, neefektyvuma, uzdaruma, nepasiekiamuma,?
O gal Lietuvos Policija tik imituoja kova su nusikalteliais?!
O kodel EU ir NATO Lietuvos Pocija nemoka angliskai?
Kaip jai susikalbeti su turistais is Europos Sajungos, kaip pasiklydeliams nurodyti kelia, kaip padeti jiems nelaimeje? Gal reikes samdyti po asmenini verteja?!
O gal tikrai: pasikvieskime Vokieciu, anglu, danu, ypac Amerikos policijos instruktorius, kurie apmokintu EU ir NATO Lietuvos Policijos vadovybe, eilinius policininkus ir “nusikaltimu skyrelio” raseivas, sorry, “korespondentus”!
Tai kaip suras ta nusikalteli: paskambins telefonu?
O jei pareigingas, nusikalteliams nepakantus zmogus ims ir nepaskambins *specialiu numeriu*?!!!
*O kur gauti ta specialu numeri, kuomet jo prireikia akimirksniu??
-Ojei paskambins, tai ka Policijai pasakys: A/ m numeri, spava, kur vaziuoja, kas vaziuoja, kuo nusikalto, griti virsyjo – o kaip zmogelis “gali is akies” nustatyti ta “greiti”? Neikaip nenustatys, t.y. informacija bus isjuokta, gal ir pasityciota!
O kas irasys poklabius, kurie tarnaus kaip daiktiniai irodymai?
* Kodel nepritaikius Lietuvos nelaimes Nr 112?!*
*Kodel tas slaptumas, egektyvumo isskaidymas, tarnybu izoliavimas viena nuo kitos?!*
- Amerikoje visais atvejais naudojamas *911- universalus nelaimes telefonas*!
Paskambinus nelaimes 911 – jau yra Amerikos to rajono Centrui zinoma nelaimes skambinusiojo vieta pagal Mobilaus telefona nustatymo prriincipa – ira tai matyti Komputerio vietoves zemelapyje, plane!
Kalbantis su operatore, -butina pranesti* miesta, varda ir kas nutiko*: bet tuomet pokalbio jau klausosi visos tarnybos:
- Gaisrine, (Firefighter)
-Ambulance,- (greitoji medicinos)
-Police (keliu, kriminaline),
-avarine tarnyba (Emergency, Antiterrorist Squad), ir joms nereika jau antra karta kartoti kas nutiko, kur nutiko…
Gaisrininku a/m privalo atvykti per 3-4 minutes.
Police 2-3minutes…
Bendradarbiavimas su Keliu Policija- isimtinai teisingas veiksnys!
Kodel ietuvos keliu Policija pati nesisktengai surasti pazeidejus?
Pazeidejai virsyja greiti, vaziuoja per raudona sviesa, nesustoja ties pesciuju sankryza- visa tai USA issprende labai paprastai ir pigiai;
-tai “dvigubos kilpos” transporto kontroles sistema (Doube loop transport control system).
Jos pagrindas yra visuose juostose kelio dangoje (betone, asfalte) imontuota daviklis (sensorius): 1-1,5 metro skersmens, keliu viju, izoliuotos vielos rite, kuri sujunga laidiniu, belaidiniu, optiniu kabeliu su Policijos bustine.
I kelio dangos grioveli ideti laidai uzpilami mase, atitinkanciai kelio dangos spalva , todel tas “kilpas” neimanoma pastebeti is toli….
Amerikoje yra desimtys milijonu tu “davikliu”- todel vaziuon nevaziaves, vistiek tenka pro pervaziuoti ir Policija is Pulto gali nustatyti koks buvo greitis, kokia a/m, (pagal gabaritus ir svori)…
Davikliai montuojami:
-pasirinktinai keliuose kas keli kilometrai,
-pries pesciuju perejejas ir sankryzas,
-remntuojamuose kelio ruozuose, kur sunku radarais ismatuoti greiti.
*Double loop vehicle control system”Veikimo principas yra supranamas abiturentui: magnetine indukcija: keliu judanti a/m kilpoje indukuoja tam tikra signala, kuri issifruoja Policijos Computeriai, arba apie pazeideja, jo greiti, a/m tipa. trajektorija, kelio juosta- yra informuojamas arciausiai esancio mobilaus ekipazo Police computeris!*
Toki pazeideja pamatyti is keliu simtu metro ir ji sustabdyti yra nesunkus uzdavinys!
Vadinasi, Amerikos policija, “mato” bet kuri didesni gricio virsyjima, be kuri vaziavima per raudona sviesa, nors bustine yra uz desimciu kilometru nuo pazeidimo vietos!
Lietuvoje reiketu irengti kelis simtus tukstaciu davikliu ir sujungus i "Sistema" - matytumete absoliucia dauguma pazeidinu!
-Pakloti kilpa kelio dangoje - kainuotu simtas Litu,
-greitkelio pakeleje paklojus rysio linijas ir sujingus su policijos komputeriais- dar keli mijonai Litu...
Garantuoju, kad si "Sistema" paikimais dirba nakti ir diena, per karscius, salcius, liutis, pugas,.
Sistema yra pigi, jai nereikia dideles prieziuros!
Garantuoju, kad per 2-3 metus Lietuvoje neliks nei vieno greicio maniaku, ismoks vaziuoti srautu ir "neissisokti", prades gerbti sviesoforo signalus, pesciuju perejas!
Kodel Lietuvos Policija samoningai nukrypsta nuo pasauliniu pasiekimu i biurokratija, neefektyvuma, uzdaruma, nepasiekiamuma,?
O gal Lietuvos Policija tik imituoja kova su nusikalteliais?!
O kodel EU ir NATO Lietuvos Pocija nemoka angliskai?
Kaip jai susikalbeti su turistais is Europos Sajungos, kaip pasiklydeliams nurodyti kelia, kaip padeti jiems nelaimeje? Gal reikes samdyti po asmenini verteja?!
O gal tikrai: pasikvieskime Vokieciu, anglu, danu, ypac Amerikos policijos instruktorius, kurie apmokintu EU ir NATO Lietuvos Policijos vadovybe, eilinius policininkus ir “nusikaltimu skyrelio” raseivas, sorry, “korespondentus”!
Buvau amerikoj ir vaziuojant magistrale (tiurpaiku) visur yra sustatyti zenklai su telefono numeriais kur gali pranesti apie ivikius kelyje.Pvz...jeigu siukslina,netgi nuorukas meto
as manau pavojingiausias kelias-kuriuo as vaziuoju i darba.. smagu kad locheliai sedes ten kur net nera jokio preteksto aplinkybiu ar galimu situaciju ka nors negero uz vairo nuveikti :-)
O jei mane tycia iskus policijai, be jokio reikalo ? Kas tada?
Tai dabar apsiginkluosiu iki dantu ir prieshinsiuosi priesho keslams!
kokius dar karius? Durniai ir tiek, o ne kariai.
P.S. Keliu durniai kabuciu nesupranta.
P.S. Keliu durniai kabuciu nesupranta.
...vel pasipiniginiaus policija :)
Ar cia pats pavojingiausias lietuvoje kelias?
REKLAMA
REKLAMA
Policija kviečia pranešti apie kelių „karius“