• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neringos verslininkai teigia, kad vasara, nors ir neleido uždirbti tiek, kiek praėjusį sezoną, vis dėlto buvo geresnė nei tikėtasi. Tačiau šiemetiniai klientai privertė suprasti, kad pajūrio maitinimo ir apgyvendinimo įstaigoms jau būtinai reikia permainų. Atsižvelgdami į kintančius poilsiautojų poreikius, kitąmet kai kurie viešbučių ir restoranų savininkai ketina samdyti papildomą darbuotoją – psichologą.

REKLAMA
REKLAMA

Rudenėjanti Neringa poilsiautojų sulaukia ne mažiau nei vidurvasarį. Anot jų, poilsis čia tapo prieinamesnis. „Šiuo metu ir oras geras, ir kainos prieinamos. Galima geromis sąlygomis ir visai nebrangiai pailsėti“, – teigė atostogaujanti moteris.

REKLAMA

Kaip ir pernai, šį sezoną Kuršių neriją gausiai lankė vokiečiai, kiek mažiau sulaukta turistų iš Latvijos, Lenkijos, tačiau padaugėjo rusakalbių poilsiautojų. Specialistai sako, kad tam įtakos turėjęs supaprastintas vizų režimas bei geras susisiekimas.

„Pastebėjom, kad šią vasarą žmonės atvažiuoja trumpesniam laikui. Jei pernai dar būdavo 4–5 dienas, iki savaitės, tai šiemet lieka 2–4 dienas. Tai yra vidurkis“, – teigė Neringos savivaldybės vicemerė Aušra Feser.

REKLAMA
REKLAMA

Turistų stoka nesiskundžia ir viešbučiai, nors kai kurie jų nebuvo užpildyti net per patį piką. Restoranų apyvarta krito kone perpus.

„Žmonių buvo nemažai, tačiau kada paskaičiuoji, pavyzdžiui, stalo sąskaitos dydį, pamatai, kad grįžome turbūt net ne į 2003 metus,o kokius 1997-uosius“, – kalbėjo Neringos turizmo ir verslo asociacijos Irma Baltrušaitienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Verslininkai pastebi, kad patiekalai šiemet maždaug trečdaliu pigesni, vis dėlto poilsiautojai – ir lietuviai, ir užsieniečiai – labai taupė.

„Jeigu patiekalas didesnis, mokėjo pasidalinti, užsisakyti mažiau, kad neliktų. Na lėkštės ateidavo tuščios“, - pasakojo I. Batrušaitienė.

REKLAMA

Kai kurie restoranų savininkai sako neabejojantys, kad kainos dar mažės, o kai kurių patiekalų teks išvis atsisakyti. Verslininkai sako pastebėję, kad turistai tapo reiklesni ir dažnam reikia ne tik gero aptarnavimo ar kokybiško produkto, bet ir dėmesio. Todėl kitąmet galvojama samdyti papildomą specialistą, pavyzdžiui, psichologą, kuris su klientais vien kalbėtų.

Marija Gabrienė

LTV „Panorama“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų