Rekonstrukcijos metu buvo pakeista senoji danga ir sutvirtinta skrydžių juosta, įrengtos naujos lietaus surinkimo ir drenažo sistemos, rekonstruota žiburių sistema. Darbus atliko latvių „A.C.B.“ ir lietuvių „Autokaustos“ įmonių konsorciumas, darbų vertė - daugiau kaip 18 mln. eurų.
Antradienį Vilniaus oro uoste buvo sėkmingai baigti rekonstruoto orlaivių kilimo ir tūpimo tako bandymai. Taką kelias dienas testavo specialus britų įmonės „Flight Calibration Services“ lėktuvas.
Oro uosto vadovybės teigimu, paskutinį kartą prieš du dešimtmečius rekonstruotas takas buvo smarkiai nusidėvėjęs ir artėjo prie avarinės būklės.
Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune bus aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių. Iš esmės visos oro bendrovės žadėjo sugrąžinti visus savo skrydžius į Vilnių, kai bus baigta rekonstrukcija.