• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šaltas savaitgalis Estijos „Auto24Ring” trasoje nenuvylė nei komandų, nei žiūrovų. Didysis finalas buvo išties didysis ir dar kvalifikacijos metu penktadienį užvirusios kovos persikėlė į šeštadienį.
Komandos, susirinkusios pasitreniruoti, džiūgavo: sąlygos buvo puikios – nuo ryto prasidėjęs lietus leido išmėginti techniką tiek ant šlapios trasos, tiek visai saulės nudžiovintai. Pilnai sureguliuoti ištvermės lenktynių automobiliai penktadienį išriedėjo ir pirmiems greitiems ratams kvalifikacijos metu. Dalyvių skaičius didžiajame finale – išties džiuginantis. Nors kai kurių dalyvių technika ir rodė kaprizus, galiausiai lenktynių startui ruošėsi net 27 komandos.
Pole poziciją iškovojo „Flash racing Latvia“ komanda, ratą trasoje įveikusi per 1.23,059 minutės. Iškart už jo starto rikiuotėje – „Circle K milesPLUS” komanda.
Pačios lenktynės buvo vertos didžiojo finalo vardo: kovos virte virė visas šešias valandas ir praktiškai kas antrame garaže po finišo buvo galima girdėti „pritrūko 5 minučių“, kad sezono suvestinėje taškai pasiskirstytų kitaip.

Šaltas savaitgalis Estijos „Auto24Ring” trasoje nenuvylė nei komandų, nei žiūrovų. Didysis finalas buvo išties didysis ir dar kvalifikacijos metu penktadienį užvirusios kovos persikėlė į šeštadienį.
Komandos, susirinkusios pasitreniruoti, džiūgavo: sąlygos buvo puikios – nuo ryto prasidėjęs lietus leido išmėginti techniką tiek ant šlapios trasos, tiek visai saulės nudžiovintai. Pilnai sureguliuoti ištvermės lenktynių automobiliai penktadienį išriedėjo ir pirmiems greitiems ratams kvalifikacijos metu. Dalyvių skaičius didžiajame finale – išties džiuginantis. Nors kai kurių dalyvių technika ir rodė kaprizus, galiausiai lenktynių startui ruošėsi net 27 komandos.
Pole poziciją iškovojo „Flash racing Latvia“ komanda, ratą trasoje įveikusi per 1.23,059 minutės. Iškart už jo starto rikiuotėje – „Circle K milesPLUS” komanda.
Pačios lenktynės buvo vertos didžiojo finalo vardo: kovos virte virė visas šešias valandas ir praktiškai kas antrame garaže po finišo buvo galima girdėti „pritrūko 5 minučių“, kad sezono suvestinėje taškai pasiskirstytų kitaip.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Circle K milesPLUS komanda


Užtikrinta „Circle K milesPLUS“ komandos pergalė
Nuo pat lenktynių pradžios į priekį išsiveržė ir persvarą vis didino „Circle K milesPLUS“ komanda, dėsningai siekusi ir pasiekusi pergalę ne tik paskutiniame etape, bet ir sezone. Julius Adomavičius, Ignas ir Jonas Gelžiniai, demonstruodami puikų tempą, atvedė visą komandą ir „Porsche 911 GT3 Cup“ iki čempionų titulo tiek absoliučiai, tiek klasėje.
Ne visai sėkmingas sezonas „Rotoma Racing“ komandai pasibaigė antrąja vieta absoliučioje įskaitoje ir pirmąja vieta „GT AM“ įskaitoje. Deja, gautų taškų, kuriuos iškovojo Andrius Jasionauskas, Dainius Matijošaitis ir Robertas Graudinis, neužteko tam, kad iš trečios vietos klasėje pakiltų aukščiau.

REKLAMA

Ramūnas Čapkauskas


Trečiąją vietą absoliučiai ir pirmąją vietą „TCR“ klasėje iškovojo „DHL Racing“ komanda su „Cupra TCR“, kurią šiame etape atstovavo Ramūnas Čapkauskas, Konstantin Calko ir Jurgis Adomavičius. Šie svarbūs taškai pakoregavo ir metinę taškų suvestinę. Bene įdomiausia kova virė tarp „DHL Racing“ ir „Dream 2 Drive PRO” komandų. Pastaroji buvo trečioje vietoje, tačiau iškritus lietui ir iki finišo likus pusantros valandos, jie prarado poziciją ir „DHL Racing“ komanda išsaugojo užimtą vietą iki pat finišo. Lenktynėse netrūko vietos strategijoms ir pamąstymui, nuolat besikeičiančios oro ir trasos sąlygos vertė sukti galvas, kaip rasti aukso viduriuko tarp saugumo bei gero tempo, išvengiant papildomų sustojimų. Vienos komandos stojo keisti padangas į skirtas lietui, kitos – rizikavo ir tempė kaip galima ilgiau su sausai dangai skirtais ratais.
Paprastai kartu su vairuotojų pasikeitimu buvo keičiami ir ratai, tačiau paskutiniojo sustojimu metu „DHL Racing“ komanda nusprendė pasikeisti tik vairuotoją, taip sutaupydami laiko ir išsaugodami kelių sekundžių persvarą. Nuolat ant kulnų lipantis Tauras Tunyla su „Dream 2 Drive PRO” komandos „Cupra TCR“ Ramūno Čapkausko iki finišo pavyti nesuspėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Dream 2 Drive komanda


Sezono pabaigai – technikos „kaprizai“
Kitos komandos turėjo kovų ne tik trasoje, bet ir garažuose: technikos parodyti kaprizai trukdė susikoncentruoti vien į važiavimą. „Flash Racing Latvia“ „Lamborghini“ gedo elektronika, „Skuba Racing Team“  - „VW Golf GTI TCR“ lenktynių metu keitė tepalą greičių dėžėje, „Noker Racing Team“ – variklio pagalvė, o „Porsche Baltic“ komanda dar iš vakaro savo „Porsche Cayman GT4“ keitė pavarų dėžę. Deja, finišo pasiekti nepavyko „KSB racing“ komandai iš Suomijos, bei lietuvių „Anteja.LT racing team“ ir „Kautra Subaru Racing Team“ komandoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Golf GTI TCR


Galiausiai, po itin įtemptų varžybų, „GT PRO“ įskaitoje svarbius čempionato taškus pasidalino „Circle K milesPLUS“ ir „Flash Racing Latvia“ komandos, „GT AM“ – „Rotoma Racing“, „Techninis Projektas-Viada“ ir „Porsche Baltic“ komandos. „TCR“ įskaitoje – „DHL Racing“, „Dream 2 Drive PRO” ir “Igorio lankai” komandos. „A3000” grupėje pergalę iškovojo ir dar labiau sezono nugalėtojo titulą užsitikrino „Mažeikių Auto Sporto Klubas“ komanda su „Peugeot 308 RC“ automobiliu, antroji vieta etape teko „Bruno Racing Team“, o trečiąją iškovojo „Helios sport“ komanda. Svarbius taškus „A3000+” klasėje iškovojo visą sezoną su technikos kaprizais kovojanti „RD Signs“ komanda. „A2000” įskaitoje pergalė teko „RM klubas“ komandai, antrąją vietą iškovojo „ACAP Racing“ komanda, o trečioji teko „topratai.lt“. Dyzelinių automobilių įskaitoje pirmąją vietą iškovojo „4race” komanda, antrąją vietą – suomiai „Meretek racing by Special Stage“, o trečiąją – „Redus LT“.
Dabar visoms komandos teliks susumuoti gautus taškus ir ramiai laukti sezono apdovanojimų bei po truputį dėlioti kitų metų sezono planus.

GALERIJA (EGIDIJUS BABELIS)


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų