Vis dėlto R. Šaučikovas patvirtino, kad galėjo būti nutekinti klientų vardai, pavardės bei kontaktiniai duomenys.
„Remiantis mūsų atliekama incidento analize, galimai buvo paveikti tik šie duomenys: klientų vardai, pavardės (jei pateiktos), elektroninio pašto adresai, retais atvejais – telefono numeris. Pabrėžiame, kad klientų finansiniai duomenys nebuvo paveikti“, – ketvirtadienio popietę žiniasklaidai išplatintame komentare teigė R. Šaučikovas.
Jis pakartojo, jog klientų įsigyti pirkiniai yra galiojantys ir saugūs. Pasak R. Šaučikovo, sužinojusi apie galimą incidentą įmonė pradėjo vidinį tyrimą.
„Remiantis preliminariomis tyrimo išvadomis, identifikavome paveiktą sistemos vietą. Nedelsiant nutraukėme ir uždarėme bet kokią galimą neteisėtą prieigą prie klientų duomenų“, – teigė „Bilietai.lt“ vadovas.
R. Šaučikovas anksčiau teigė, kad dėl galimo duomenų nutekinimo įmonė kreipėsi į Estijos duomenų apsaugos institucijas bei Lietuvos teisėsaugą, taip pat ketinama kreiptis į Lietuvos duomenų apsaugos inspekciją.
„Bilietai.lt“ vadovas anksčiau BNS teigė, kad informaciją apie galimai nutekintus klientų duomenis įmonė gavo iš savo verslo partnerio, kurio jis neįvardijo. Anot jo, veikiausiai galėjo būti nutekinti „senesnio laikotarpio“ klientų duomenys, o kiek ir kokių šalių klientų galėjo būti paveikti, pasak R. Šaučikovo, dar aiškinamasi.
Apie galimai nutekintus bei viename lietuviškų verslo ir IT bendruomenės forumų trečiadienio pavakarę pasirodžiusius „Bilietai.lt“ klientų pirkinių bei asmeninius duomenis ketvirtadienį pranešė portalai „Telefonai.eu“ bei „15min“.
„Nacionalinis bilietų platintojas“ priklauso Estijos bilietų platinimo ir renginių planavimo grupei „Piletilevi Group“.