• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį šeštadienį Elektrėnų apylinkėse vykęs šeštasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas dar neišaiškino sezono laureato nė vienoje klasėje. Netgi atvirkščiai – intrigų kai kuriose klasėse atsirado dar daugiau. Juo labiau, kad paskutinės 2016 metų lenktynės sportininkams gali būti „dosnesnės“ – jose pelnyti taškai bus pusantro karto didesni, nes bus dauginami iš 1,5 koeficiento.
Varžybos pavyko
Ramūnas Čapkauskas, kuriam „DHL Rally Elektrėnai“ metu teko laviruoti abejose barikadų pusėse, bene geriausiai gali įvertinti, ko pritrūko organizatoriams ir kuo džiaugėsi sportininkai.
„Manau, kad dalyviams turėjo patikti vienos dienos formatas ir labai kompaktiška ralio geografija. Nuo pat pirmų metrų iki paskutinių lenktynių posūkių visi dalyviai turėjo būti maksimaliai susikaupę. Elektrėnų apylinkių greičio ruožai tikrai yra specifiniai, atsipalaiduoti čia negalima nė akimirkai – bet kokia klaida kainuoja tikrai brangiai. O pirmieji sportininkai, pretendavę į pačias aukščiausias vietas, spaudė akceleratorius „iki dugno“. Ir mes, ir kiti greičiausiųjų grupėje važiavę ekipažai maksimaliai išnaudodavo visą kelio plotį, bandydavome ieškoti optimalių trajektorijų. Gal todėl buvo ir avarijų, ir prakirstų ratų – toks jau šis sportas. Galiu akcentuoti, kad pastaraisiais metais greitis ralio trasose tikrai labai išaugo. Todėl kaskart važiuodamas net ir pažįstamais keliais, tu privalai daryti korekcijas stenogramose – važiavimo greitis auga, todėl ir situacija keičiasi. Važiuodamas atsargiai, sakykim, 90 procentų savo galimybių, tu jau nieko nepasieksi. Visi greičiausi ekipažai važiuoja net ne 100, o 110 procentų – lenktynėse kiekviena akimirka tampa aukso vertės,“ - pasakoja R. Čapkauskas.
Sportininkai norėtų daugiau dėmesio
Jau prieš lenktynių startą visi „DHL Elektrėnų“ ralio dalyviai buvo maloniai nustebinti – sportininkai gavo nedideles, tačiau malonias atminimo dovanėles. Organizatoriai teisūs: ne visiems lenktynininkams pavyks pasiekti finišo liniją, ne visiems – iškovoti taures už prizines vietas, o mielą prisiminimą iš Elektrėnų išsivežė visi – ir svečiai, ir savi...
Kitas šio ralio išskirtinis bruožas – gausios rėmėjų dovanos apdovanojimų ceremonijos metu. „Bags&More”, „Alburnus“, „Speedway“ kartodromo, „Valvoline“, „General Financing“  ir kitų partnerių dovanomis buvo apdalyti įvairių įskaitų prizininkai.
„Įvairių taurių savo kolekcijoje aš turiu daugybę. Tačiau kai be taurės gauni dar ir daiktinį prizą – smagu. Juk tikrai niekas neskaičiuoja, kiek kainuoja pergalės ir titulai automobilių sporte. Sakykim, aš esu 38 kartus Lietuvos, Latvijos, Estijos ar Baltijos šalių čempionas. Ir ką? Ar aš susikroviau milžinišką kapitalą? Ne. Greičiau atvirkščiai. Mūsų sporte pergalės yra labai brangios. Neseniai baigėsi olimpinės žaidynės: pavyzdžiui, mūsų irkluotojai už pelnytus medalius gaus ir BMW automobilius, ir pinigines premijas... Automobilių sporte apie kažkokį atlygį ar paskatinimą turbūt nerealu kalbėti. Šiai sporto šakai atiduota daug metų, daugelis jai paskiria visą gyvenimą, tačiau adekvataus dėmesio nesulaukia. Todėl su savo partneriais norėjome parodyti daugiau dėmesio greičiausiems visų klasių ekipažams, įteikdami tegu ir ne pačias brangiausias, bet mielas dovanas,“ - pasakojo R. Čapkauskas.
„DHL Rally Elektrėnai“ ralio organizatoriai gali pasigirti ne tik kompaktiškomis trasomis, bet ir puikiai parinkta viso ralio miestelio vieta. Ir serviso zona, ir scena, ir plovykla, kurioje kelis kartus per dieną buvo „nuprausiami“ visų ekipažų automobiliai – viskas vienoje vietoje. Unikalus šis ralis ir tuo, jog visi be išimties ekipažai buvo kalbinami ne tik prieš startą, ne tik po finišo, bet ir varžybų metu, kai atvykdavo į serviso zoną. Jeigu daugelyje kitų lenktynių daugiau dėmesio natūraliai tekdavo favoritams, tai „DHL Rally Elektrėnai“ papasakoti aistruoliams ir žiūrovams apie savo nuotaikas ir lenktynių strategijas galėjo visi ekipažai.
Elektrėnai planų nekeičia
„Mes jau 2015 metais pusiau juokais sakėme, kad 2018-aisiais mūsų ralis bus pavadintas Šimtmečio raliu. Šiemet renginys buvo dar smagesnis, sulaukėme tikrai daug gerų atsiliepimų – ypač smagu, kad gerų žodžių miestui ir varžybų organizatoriams negailėjo svečiai. Juk Latvijos, Rusijos, Lenkijos lenktynininkai, kurie Elektrėnus pasirinko kaip treniruotę prieš Europos čempionato etapą, tikrai turi su kuo lyginti panašius renginius. Ir jeigu tokie sportininkai sako, kad trasos – smagios, kad publika – šilta, o organizacija – aukščiausio lygio, mes dėkingi už tokius įvertinimus. Manau, kad ir miestelėnai džiaugėsi nuotaikinga švente: tikri ralio gerbėjai galėjo nemokamai stebėti visai greta miesto vykusius greičio ruožus, o kiti smagiai leido laiką prie scenos, kur pakako ir variklių gausmo, ir muzikos“, - renginį reziumavo Elektrėnų savivaldybės meras Kęstutis Vaitukaitis.
Miesto, kuris garsėja ne vien ledo rituliu, vadovas pasiryžęs tesėti duotą pažadą: po poros metų čia turėtų vykti turbūt didžiausias Lietuvos automobilių ralio renginys - Šimtmečio ralis.
Laukia metų atomazga
O po šeštojo Lietuvos čempionato etapo sportininkų laukia paskutinis jėgų išmėginimas. Spalio viduryje Druskininkų apylinkėse vyksiančiose varžybose bus sudėlioti visi taškai. Pergalę „DHL Rally Elektrėnai“ iškovojęs Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas bendroje čempionato įskaitoje pakilo į antrąją vietą. Arčiausiai Lietuvos čempionų titulo yra broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos, tačiau jų persvara čempionato rikiuotėje – labai trapi. Jeigu brolius paskutiniame etape lydėtų nesėkmė, o, pavyzdžiui, Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža iškovotų pergalę – medalių dalybos įgytų naujų atspalvių.
„Mes labai džiaugiamės, kad pavyko aplenkti savo pagrindinius konkurentus – ruso Aleksandro Gorelovo  ekipažą. Prieš paskutines lenktynes jausimės kiek ramiau, tačiau kova dar tikrai nebaigta“, - po finišo Elektrėnuose geros nuotaikos nestokojo Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras. Šis ekipažas „DHL Elektrėnų“ ralyje tapo 2-os įskaitos nugalėtoju, tačiau lemiamos persvaros prieš sezono finišą neįgijo.
Tarp 3-ios įskaitos ekipažų kovos nebaigė latvis Danila Belokons ir lietuvis Jonas Pipiras. Du jauni vairuotojai lenktynėse Elektrėnų apylinkėse susikeitė vietomis – greičiau važiavęs latvis pakilo į pirmą čempionato turnyro lentelės vietą, tačiau jo pranašumas – minimalus.
Egidijus Valeiša, kuris buvo greičiausias tarp Lietuvos sportininkų 2WD įskaitoje, tapo 4-os įskaitos lyderiu. Šis BMW M3 automobiliu lenktyniaujantis sportininkas aplenkė iki „DHL Rally Elektrėnai“ pirmavusį Sauliaus Trapuilos ekipažą. Pastarajam nesėkmė lenktynėse buvo pirma šį sezoną.
5-oje įskaitoje iš kovos dėl Lietuvos čempiono vardo dar nepasitraukė Algirdo Kazlausko ekipažas, tačiau jo šansai kovoti dėl aukščiausios vietos - minimalūs. Čempionato lyderiu likus paskutiniam etapui tapo Virginijus Daudžvardis, antrą vietą užima Tomas Mickus.
Tad paskutinės 2016 m. ralio lenktynės Lietuvoje bent jau taškų dalybų prasme turėtų būti labai įdomios.

Praėjusį šeštadienį Elektrėnų apylinkėse vykęs šeštasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas dar neišaiškino sezono laureato nė vienoje klasėje. Netgi atvirkščiai – intrigų kai kuriose klasėse atsirado dar daugiau. Juo labiau, kad paskutinės 2016 metų lenktynės sportininkams gali būti „dosnesnės“ – jose pelnyti taškai bus pusantro karto didesni, nes bus dauginami iš 1,5 koeficiento.
Varžybos pavyko
Ramūnas Čapkauskas, kuriam „DHL Rally Elektrėnai“ metu teko laviruoti abejose barikadų pusėse, bene geriausiai gali įvertinti, ko pritrūko organizatoriams ir kuo džiaugėsi sportininkai.
„Manau, kad dalyviams turėjo patikti vienos dienos formatas ir labai kompaktiška ralio geografija. Nuo pat pirmų metrų iki paskutinių lenktynių posūkių visi dalyviai turėjo būti maksimaliai susikaupę. Elektrėnų apylinkių greičio ruožai tikrai yra specifiniai, atsipalaiduoti čia negalima nė akimirkai – bet kokia klaida kainuoja tikrai brangiai. O pirmieji sportininkai, pretendavę į pačias aukščiausias vietas, spaudė akceleratorius „iki dugno“. Ir mes, ir kiti greičiausiųjų grupėje važiavę ekipažai maksimaliai išnaudodavo visą kelio plotį, bandydavome ieškoti optimalių trajektorijų. Gal todėl buvo ir avarijų, ir prakirstų ratų – toks jau šis sportas. Galiu akcentuoti, kad pastaraisiais metais greitis ralio trasose tikrai labai išaugo. Todėl kaskart važiuodamas net ir pažįstamais keliais, tu privalai daryti korekcijas stenogramose – važiavimo greitis auga, todėl ir situacija keičiasi. Važiuodamas atsargiai, sakykim, 90 procentų savo galimybių, tu jau nieko nepasieksi. Visi greičiausi ekipažai važiuoja net ne 100, o 110 procentų – lenktynėse kiekviena akimirka tampa aukso vertės,“ - pasakoja R. Čapkauskas.
Sportininkai norėtų daugiau dėmesio
Jau prieš lenktynių startą visi „DHL Elektrėnų“ ralio dalyviai buvo maloniai nustebinti – sportininkai gavo nedideles, tačiau malonias atminimo dovanėles. Organizatoriai teisūs: ne visiems lenktynininkams pavyks pasiekti finišo liniją, ne visiems – iškovoti taures už prizines vietas, o mielą prisiminimą iš Elektrėnų išsivežė visi – ir svečiai, ir savi...
Kitas šio ralio išskirtinis bruožas – gausios rėmėjų dovanos apdovanojimų ceremonijos metu. „Bags&More”, „Alburnus“, „Speedway“ kartodromo, „Valvoline“, „General Financing“  ir kitų partnerių dovanomis buvo apdalyti įvairių įskaitų prizininkai.
„Įvairių taurių savo kolekcijoje aš turiu daugybę. Tačiau kai be taurės gauni dar ir daiktinį prizą – smagu. Juk tikrai niekas neskaičiuoja, kiek kainuoja pergalės ir titulai automobilių sporte. Sakykim, aš esu 38 kartus Lietuvos, Latvijos, Estijos ar Baltijos šalių čempionas. Ir ką? Ar aš susikroviau milžinišką kapitalą? Ne. Greičiau atvirkščiai. Mūsų sporte pergalės yra labai brangios. Neseniai baigėsi olimpinės žaidynės: pavyzdžiui, mūsų irkluotojai už pelnytus medalius gaus ir BMW automobilius, ir pinigines premijas... Automobilių sporte apie kažkokį atlygį ar paskatinimą turbūt nerealu kalbėti. Šiai sporto šakai atiduota daug metų, daugelis jai paskiria visą gyvenimą, tačiau adekvataus dėmesio nesulaukia. Todėl su savo partneriais norėjome parodyti daugiau dėmesio greičiausiems visų klasių ekipažams, įteikdami tegu ir ne pačias brangiausias, bet mielas dovanas,“ - pasakojo R. Čapkauskas.
„DHL Rally Elektrėnai“ ralio organizatoriai gali pasigirti ne tik kompaktiškomis trasomis, bet ir puikiai parinkta viso ralio miestelio vieta. Ir serviso zona, ir scena, ir plovykla, kurioje kelis kartus per dieną buvo „nuprausiami“ visų ekipažų automobiliai – viskas vienoje vietoje. Unikalus šis ralis ir tuo, jog visi be išimties ekipažai buvo kalbinami ne tik prieš startą, ne tik po finišo, bet ir varžybų metu, kai atvykdavo į serviso zoną. Jeigu daugelyje kitų lenktynių daugiau dėmesio natūraliai tekdavo favoritams, tai „DHL Rally Elektrėnai“ papasakoti aistruoliams ir žiūrovams apie savo nuotaikas ir lenktynių strategijas galėjo visi ekipažai.
Elektrėnai planų nekeičia
„Mes jau 2015 metais pusiau juokais sakėme, kad 2018-aisiais mūsų ralis bus pavadintas Šimtmečio raliu. Šiemet renginys buvo dar smagesnis, sulaukėme tikrai daug gerų atsiliepimų – ypač smagu, kad gerų žodžių miestui ir varžybų organizatoriams negailėjo svečiai. Juk Latvijos, Rusijos, Lenkijos lenktynininkai, kurie Elektrėnus pasirinko kaip treniruotę prieš Europos čempionato etapą, tikrai turi su kuo lyginti panašius renginius. Ir jeigu tokie sportininkai sako, kad trasos – smagios, kad publika – šilta, o organizacija – aukščiausio lygio, mes dėkingi už tokius įvertinimus. Manau, kad ir miestelėnai džiaugėsi nuotaikinga švente: tikri ralio gerbėjai galėjo nemokamai stebėti visai greta miesto vykusius greičio ruožus, o kiti smagiai leido laiką prie scenos, kur pakako ir variklių gausmo, ir muzikos“, - renginį reziumavo Elektrėnų savivaldybės meras Kęstutis Vaitukaitis.
Miesto, kuris garsėja ne vien ledo rituliu, vadovas pasiryžęs tesėti duotą pažadą: po poros metų čia turėtų vykti turbūt didžiausias Lietuvos automobilių ralio renginys - Šimtmečio ralis.
Laukia metų atomazga
O po šeštojo Lietuvos čempionato etapo sportininkų laukia paskutinis jėgų išmėginimas. Spalio viduryje Druskininkų apylinkėse vyksiančiose varžybose bus sudėlioti visi taškai. Pergalę „DHL Rally Elektrėnai“ iškovojęs Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas bendroje čempionato įskaitoje pakilo į antrąją vietą. Arčiausiai Lietuvos čempionų titulo yra broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos, tačiau jų persvara čempionato rikiuotėje – labai trapi. Jeigu brolius paskutiniame etape lydėtų nesėkmė, o, pavyzdžiui, Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža iškovotų pergalę – medalių dalybos įgytų naujų atspalvių.
„Mes labai džiaugiamės, kad pavyko aplenkti savo pagrindinius konkurentus – ruso Aleksandro Gorelovo  ekipažą. Prieš paskutines lenktynes jausimės kiek ramiau, tačiau kova dar tikrai nebaigta“, - po finišo Elektrėnuose geros nuotaikos nestokojo Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras. Šis ekipažas „DHL Elektrėnų“ ralyje tapo 2-os įskaitos nugalėtoju, tačiau lemiamos persvaros prieš sezono finišą neįgijo.
Tarp 3-ios įskaitos ekipažų kovos nebaigė latvis Danila Belokons ir lietuvis Jonas Pipiras. Du jauni vairuotojai lenktynėse Elektrėnų apylinkėse susikeitė vietomis – greičiau važiavęs latvis pakilo į pirmą čempionato turnyro lentelės vietą, tačiau jo pranašumas – minimalus.
Egidijus Valeiša, kuris buvo greičiausias tarp Lietuvos sportininkų 2WD įskaitoje, tapo 4-os įskaitos lyderiu. Šis BMW M3 automobiliu lenktyniaujantis sportininkas aplenkė iki „DHL Rally Elektrėnai“ pirmavusį Sauliaus Trapuilos ekipažą. Pastarajam nesėkmė lenktynėse buvo pirma šį sezoną.
5-oje įskaitoje iš kovos dėl Lietuvos čempiono vardo dar nepasitraukė Algirdo Kazlausko ekipažas, tačiau jo šansai kovoti dėl aukščiausios vietos - minimalūs. Čempionato lyderiu likus paskutiniam etapui tapo Virginijus Daudžvardis, antrą vietą užima Tomas Mickus.
Tad paskutinės 2016 m. ralio lenktynės Lietuvoje bent jau taškų dalybų prasme turėtų būti labai įdomios.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų