Visa JAV žiniasklaida dieną po rinkimų paskelbė žinią, kad JAV prezidento postą iš respublikonų kandidato J. McCaino paveržė demokratas B. Obama. Rekordinis susidomėjimas prezidento rinkimais nulėmė tai, kad jau pirmoje tos dienos pusėje JAV ėmė trūkti laikraščių.
Leidėjams desperatiškai ėmus didinti tiražus, paklausa vis vien buvo didesnė nei pasiūla. Tai sudarė puikias sąlygas spekuliacijai. Antroje dienos pusėje interneto aukcione „eBay“ paprastai kelis JAV dolerius kainuojantys laikraščiai buvo pardavinėjami už daugiau nei 200 dolerių. Vienas perpardavinėtojas iš Šarlotės už egzempliorių užsiprašė net 2000 dolerių.
Dieną po rinkimų „The New York Times“ savo įprastinį tiražą padidino 35 proc. atspausdindamas 150 tūkst. papildomų kopijų. Vėliau leidėjai buvo priversti spausdinti dar 75 tūkst. vienetų ir vis vien nesugebėjo patenkinti rinkos poreikių.
B. Obamos gimtajame mieste leidžiamas „The Chicago Tribune“ prie savo įprastinio 50 tūkst. tiražo pridėjo papildomus 20 tūkst., tačiau vėliau buvo priverstas atspausdinti papildomus 200 tūkst. vienetų. Laikraščio redakcija pavirto prekyviete. Jos priimamajame buvo parduota daugiau nei 16 tūkst. vienetų.