• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas iš mūsų rinkdamasis naują ar naujesnį automobilį, visuomet atsižvelgia į technines charakteristikas, praktiškumą, valdymo savybes, eksterjero dizainą ir žinoma – komforto įrangos sąrašą.
Aukštesnės klasės automobilio pirkėjas visuomet norės, jog naujame ratuotyje būtų šildomos sėdynės, oro kondicionierius, aukštesnio lygio garso sistema, gražesni lengvo lydinio ratlankiai – privalumai, be kurių šiandien neįsivaizduojame modernaus automobilio.
„Plikas basas“ rubriką nusprendė sukurti tam, jog Jums parodytume kaip atrodo bazinės naujų automobilių komplektacijos. Trumpai tariant – kaip atrodo patys pigiausi, vargingiausi ir niekam neįdomūs variantai. Įprastai gamintojai demonstruoja tik brangesnių versijų nuotraukas arba duoda išbandyti modelius, kurie kainuoja du kartus brangiau negu pigiausias modelis, tad mes manome, jog „Plikas basas“ rubrika turėtų praversti kiekvienam automanui.
„Plikas basas“ rubriką pradedame nuo Paryžiaus automobilių parodoje debiutavusio, naujos kartos „Audi A1 Sportback“ hečbeko. „Audi“ atstovai pristatydami naująjį modelį, ne vieną kartą pabrėžė, jog naujos kartos „A1“ buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš legenda tapusio modelio – „Sport Quattro“. Iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, jog tai tik skambūs žodžiai, bet tam tikrų užuominų į „Sport Quattro“ yra.

Kiekvienas iš mūsų rinkdamasis naują ar naujesnį automobilį, visuomet atsižvelgia į technines charakteristikas, praktiškumą, valdymo savybes, eksterjero dizainą ir žinoma – komforto įrangos sąrašą.
Aukštesnės klasės automobilio pirkėjas visuomet norės, jog naujame ratuotyje būtų šildomos sėdynės, oro kondicionierius, aukštesnio lygio garso sistema, gražesni lengvo lydinio ratlankiai – privalumai, be kurių šiandien neįsivaizduojame modernaus automobilio.
„Plikas basas“ rubriką nusprendė sukurti tam, jog Jums parodytume kaip atrodo bazinės naujų automobilių komplektacijos. Trumpai tariant – kaip atrodo patys pigiausi, vargingiausi ir niekam neįdomūs variantai. Įprastai gamintojai demonstruoja tik brangesnių versijų nuotraukas arba duoda išbandyti modelius, kurie kainuoja du kartus brangiau negu pigiausias modelis, tad mes manome, jog „Plikas basas“ rubrika turėtų praversti kiekvienam automanui.
„Plikas basas“ rubriką pradedame nuo Paryžiaus automobilių parodoje debiutavusio, naujos kartos „Audi A1 Sportback“ hečbeko. „Audi“ atstovai pristatydami naująjį modelį, ne vieną kartą pabrėžė, jog naujos kartos „A1“ buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš legenda tapusio modelio – „Sport Quattro“. Iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, jog tai tik skambūs žodžiai, bet tam tikrų užuominų į „Sport Quattro“ yra.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi A1 Sportback (2)


Gamintojas teigia, jog „Audi A1“ nuo šiol bus komplektuojamas su keliomis naujomis (šiam segmentui) technologijomis, kurių anksčiau „A1“ vairuotojai negalėjo turėti. Pavyzdžiui, „Audi Pre-Sense Front“ sistema, kuri esant reikalui galėtų automatiškai sustabdyti automobilį. Į „A1“ taip pat bus diegiama automatinė automobilio pastatymo sistema, adaptyvi greičio ir atstumo palaikymo kontrolė.
Variklių gamoje – laiko patikrinti trijų ir keturių cilindrų benzininiai varikliai, kurių pajėgumas svyruos nuo 95 iki 200 arklio galių. Kiekvienas iš jų bus poruojamas su mechanine arba su dvigubos sankabos pavarų dėžėmis.
Bent jau Vokietijoje, naujos kartos „Audi A1 Sportback“ kainuoja nuo 21 985 eurų. Atsižvelgiant į tai, jog „A1 Sportback“ dėvi aukštesnės klasės automobilių gamintojo logotipą ant radiatoriaus grotelių – pradinė kaina atrodo pakankamai patraukliai.
Už beveik 22 000 eurų gausite modelį, kuris turės 116 arklio galių išvystantį, 1 litro darbinio tūrio benzininį variklį, medžiagines sėdynes, halogeninius žibintus. Trumpai tariant – automobilį, kuris neturi ne vieno ryškaus pranašumo prieš bet kurį kompaktinės klasės atstovą, kuris yra didesnis, bet kainuoja panašią sumą pinigų.

Audi A1 Sportback (1)


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų