Šiuo metu švediškų automobilių gamintoja yra pradėjusi radikalų pasikeitimo planą, kuris ne tik padidins markės pelningumą, bet ir padės įsitvirtinti „Premium“ segmente apie kurį „Volvo“ vadovai visuomet svajojo. Vis dėlto, prieš daugiau kaip 20 metų, šios markės modelių gama atrodė visiškai kitaip.
1991 metais „Volvo“ pristatė savo naują šeimos narį - „Volvo 850“ sedaną ir universalą. Palyginus su anksčiau pasirodžiusiais modeliais, naujasis „Volvo“ kūrinys buvo apvalesnis, dailesnis, ne toks grubus ir kampuotas. Be to, naujieji modeliai buvo varomi ne galiniais, bet priekiniais ratais. „Volvo 850“ taip pat tapo pirmuoju šios markės modeliu, kuris iš gamyklos išriedėdavo su keturių varančiųjų ratų pavara.
Sėkmingą „Volvo 850“ pasirodymą pratęsė 1996 metais pristatytas „Volvo S70“. Atnaujintas modelis tapo dar švelnesnių, apvalesnių formų, kurios turėjo sudominti dailiosios lyties atstoves, ypač Jungtinėse Valstijose, kuriose didžiąją dalį „Volvo 850“ pirkėjų sudarė vyrai.
Prie atnaujino „S70“ prisijungė „V70“ universalas ir padidinto pravažumo „V70 XC“.
„Volvo 850“ modelių gamą buvo atnaujinusi ne tik 1996, bet ir 1993 metais. Tuomet „Volvo“ modeliai gavo truputėlį pakeistą priekinę dalį, naujus galinius žibintus ir kelis techninius patobulinimus.
Šis „Volvo“ modelis buvo ypatingas ir dėl dar vienos priežasties. Kadaise „Volvo S70“ sedanus naudojo ir Lietuvos policijos pareigūnai. Anuomet tai buvo itin brangus ir daugeliui klausimų kėlęs viešųjų pirkimų konkursas, tačiau ne ką mažiau klausimų kelia ir „Škoda“ bei „Volkswagen“ markių dominavimas Lietuvos policijos automobilių parke.
[nqspoll id="298"]