Iš pelenų prisikėlusi „De Tomaso“ markė Ženevos automobilių parodoje parodys pirmą savo automobilį. Praėjus septyniems metams po įmonės bankroto kilmingo superautomobilių gamintojo vardas atgims prabangaus miesto visureigio pavidale.
Teigiama, kad šis „De Tomaso“ kūrinys galės sėkmingai konkuruoti su visais premium segmento tiesioginiais konkurentais. Tiesa, automobilio pavadinimas dar nėra žinomas – dabar jis pristatomas gamykliniu kodu „SLC“ (Sport luxury car).
Manoma, kad per metus bus pagaminama 3000 tokių automobilių. Topiniu bus V8 tipo 550 a.g. benzininis motoras, laipteliu žemiau stovės benzininis 300 a.g. šešių cilindrų variklis. Variklių gamoje bus ir 250 a.g. V6 tipo turbodyzelis. Automobiliai bus gaminami buvusioje „FIAT“ gamykloje Sicilijoje.
„Fiat“ vadovas Sergio Marchionne jau anksčiau buvo pareiškęs, kad 2011 metais bus uždaroma koncerno gamykla Sicilijoje, kurioje dabar gaminami kompaktiški “Lancia Ypsilon". Tačiau šiuos planus aršiai kritikavo regiono valdžia ir Italijos vyriausybė. Tam, kad probleminiame regione pavyktų išsaugoti darbo vietas, šalies valdžia nusprendė ieškoti gamyklą galinčios išsinuomoti įmonės, kuri Sicilijoje galėtų pradėti automobilių gamybą.
Šalies valdžiai priimtiniausi pasirodė verslininko Jean Mario Rossignol pasiūlymai. Jis anksčiau vadovavo „Lancia“, „Telecom Italia“ ir „Zanussi“ kompanijoms. 2009 Jean Mario Rossignol išpirko „De Tomaso Automobili SpA". Anksčiau „De Tomaso“ gamino sportiškus automobilius nuo 1964 iki 2004 metų.
Legendinį vardą atgaivinęs verslininkas tikisi kiekvienais metais pagaminti po 8000 automobilių. Planuojama gaminti jau minėtus prabangius kompaktiškus visureigius, didžiulį sedaną ir į GT tipo automobilių lygą pretenduojantį sportišką kupe.