Žiedinių sankryžų projektas startavo 2013 metų vasarį, rašo telegraph.co.uk. Tačiau tiek vairuotojai, tiek pėstieji sankryžomis be šviesoforų nesidžiaugia.
„Aš nežinau, kiek kartų man reikia sustoti tokiose sankryžoje. Tik vieną?“ – klausia vairuotojas iš Sazuka miesto.
Pėstieji priduria, kad šviesoforais reguliuojamos sankryžos yra geresnės, nes „aiškiau, kada reikia sustoti, o kada galima eiti“.
Nepaisant kilusios sumaišties keliuose, Transporto ministerija siekia daugiau sankryžų pakeisti į žiedines. Teigiama, kad tokios sankryžos mažina nelaimingų atsitikimų kelyje skaičių, o dingus elektrai, eismas nesustoja. Nenaudojant šviesoforų, būtų sutaupoma energijos ir pinigų, nes daugumą šviesoforų Japonijoje reikia keisti kas 20 metų. Manoma, kad žiedinės sankryžos leis 10 procentų sumažinti išskiriamo anglies dvideginio kiekį, kadangi vairuotojams nereikia laukti, kol užsidega žalias šviesoforo signalas.