• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį, gegužės 19 d. „Lietuvos drifto čempionato“ dalyviai pradėjo treniruotes šalia sostinės „Siemens“ arenos esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje organizatorių suformuotoje trasoje. Vairuotojams šį kartą teks įveikti aštuoniukės trajektoriją, kurios pradžioje tradiciškai parinktas ilgas taisyklingos formos posūkis, o apačioje yra labiau „užlaužta“, aštresnio pasukimo trajektorija. Pasak organizatorių, tokia jos forma buvo pasirinkta norint pasiekti didesnį greitį, tuo pat metu padarant trasą techniška.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip kalbėjo vienas iš varžybų koordinatorių, „D1Sport“ komandos narys Kastytis Alekna, atsižvelgiant į stovėjimo aikštelės plotį, pasirinktas buvo geriausias įmanomas variantas. „Trasoje yra dvi vietos, kuriose vairuotojai turi sugebėti labai techniškai permesti svorį: iš pradžių, kuomet po pirmos kilpos įvažiuojama į antrą reikalingas didelis kampas tam, kad toliau galėtum slysti gražiai, o paskui tą patį reikia daryti po trumpos tiesiosios važiuojant dideliu greičiu. Jeigu būtume bandę formuoti įdomesnę trasą, ji arba būtų buvusi lėtesnė, arba būtų tilpęs vienas posūkis ir viskas“, – kalbėjo organizatorius.

REKLAMA

Klausiamas apie trasos specifiką vienintelis pirmą dieną treniruotėje dalyvavęs latvis Artūrs Michailovs sakė, kad konfigūracija jam visiškai tinkama, tačiau slydimo greitis kiek per mažas. „Tokią pats trasą „drifto“ čempionate turime ir mes, todėl man tai nėra neįprasta, tačiau norėtųsi, kad greitis būtų didesnis“, – komentavo jis. Anot svečio, prieš savaitę dalyvavęs Latvijos čempionato varžybose jis nedvejodamas sutiko atvykti į Vilnių. Pirmajame Lietuvos „drifto“ čempionato etape svečių iš Latvijos turėsime net penkis, tačiau keturi iš jų į treniruotes atvyks sekmadienį.

REKLAMA
REKLAMA

„NP Team“ atstovas Tadas Adomaitis klausiamas apie svečių iš Latvijos, Baltarusijos ir Rusijos vairavimo įgūdžius buvo nusiteikęs skeptiškai. Anot jo, nors jie atvyko čia tikėdamiesi kažką laimėti, kol kas trasoje neatrodo labai stipriai. Trasai didelių priekaištų jis neturėjo. „Važiuoju, mokausi pamažu, kol kas sekasi visai neblogai. Per pusdienį apvažiavau maždaug dešimti „aštuonetų“ ir dabar jau einasi gerokai lengviau“, – kalbėjo jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jaunos, bet ambicingos „50Garage“ komandos narys Julius Vižinis klausiamas apie pirmąją treniruočių diena pažymėjo, kad stovėjimo aikštelės danga nesuteikia pakankamai gero sukibimo. Konfigūracija man netrukdo, bet trasoje tikrai labai slidu, todėl kol kas net nelabai orientuojuosi kaip reikia važiuoti. Net Trakų „Dvarkiemyje“ dangos sukibimas yra geresnis negu čia. Reikia platesnių padangų, kaip tik turiu pasiruošęs tokias ir rytoj jau dėsiu didesnes“, – įspūdžiais dalinosi „drifteris“.

REKLAMA

Organizatorių sprendimu, pirmojo etapo sostinėje metu žiūrovai bus įleidžiami ir į laikinąją serviso zoną, kurioje turės galimybę apžiūrėti dalyvių automobilius, pabendrauti su vairuotojais. „Automobilių parkas visuomet būdavo uždarytas, tačiau mes nusprendėme jį atverti tam, kad žmonės galėtų ateiti, bendrauti, kad jiems būtų įdomiau. Automobilių greitis aptarnavimo zonoje apribotas iki 30 km/h, todėl pavojaus žiūrovams nekils. Renginio metu nepardavinėsime alkoholinių gėrimų, taip pat neleisime ir įsinešti, todėl incidentų neturėtų būti “, – sakė K. Alekna.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų