„Leidimosi metu ekipažui nepavyko įvykdyti standartinio veiksmo pagal dokumentais nustatytus normatyvus“, - remdamiesi komiteto pranešimu, rašo newsru.com. - „Sumažinus greitį nuo 150 iki 125 mazgų, ekipažas pradėjo vairalazde valdyti lėktuvą ir ruošti jį pikiravimui, kas ir privedė prie nepakankamo aukščio pasiekimo, lėktuvas įgaudamas pagreitį pradėjo kristi“.
„Lėktuvas, pasiekęs 700 m aukštį, pradėjo intensyviai pikiruoti su nuolydžio kampu, kuris įrašo pabaigoje siekė -75 laipsnius. Lėktuvas su žeme susidūrė didžiuliu greičiu (daugiau nei 450 km/h) ir didžiuliu neigiamu nuolydžio kampu“, - teigiama komiteto tinklapyje.
Be to, pranešime teigiama, kad lėktuvo technika nepavedė ir varikliai dirbo iki pat susidūrimo su žeme momento.