„Bilietus internetu įsigyja daugiau žmonių nei kasose, todėl atsiskaitymo proceso tobulinimas yra mūsų prioritetas. Pirkdami pramogas, klientai pageidauja atlikti kuo mažiau papildomų žingsnių tarp išsirinkimo ir įsigijimo. Mokėjimo būdas, kai pirkinys yra įtraukiamas į mobiliojo ryšio sąskaitą, veikia itin paprastai – viskas, ko žmogui nuo šiol reikia norint apmokėti sąskaitą, tai paspausti vos vieną mygtuką“, – sakė „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.
Pradėti naudotis paslauga galima „Tiketa“ platformoje pasirinkus mokėjimą per „Tele2“ ir įvedus telefono numerį. Klientai, kurie perka naudodamiesi operatoriaus mobiliuoju internetu mobiliajame telefone, identifikuojami automatiškai. Papildomų duomenų, tokių kaip mokėjimo kortelių numerių ar prisijungimo kodų prie elektroninės bankininkystės, vartotojams nereikia.
„Paprastesnis atsiskaitymas už paslaugas – ilgalaikės „Tele2“ mobiliųjų mokėjimų strategijos dalis. Jau šiandien mūsų klientai gali gerokai patogiau atsiskaityti už bilietus bei kai kurias paslaugas, o ateityje jų bus vis daugiau“, – sakė Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas.
Naujuoju būdu už bilietus internetu atsiskaityti galima kai suma neviršyja 30 eurų.
„Tiketa“ kasose, interneto svetainėje ir mobilioje programėlėje 2016 m. buvo parduota daugiau kaip 850 tūkstančiai bilietų. Per metus „Tiketa“ svetainėje apsilanko beveik 2 mln. unikalių vartotojų. Pirmojo pusmečio duomenimis, „Tele2“ paslaugomis Lietuvoje naudojasi 1,77 mln. žmonių.