Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusiais metais į „Geely“ koncerno rankas patekęs sportiškų automobilių gamintojas „Lotus“, intensyviai ruošiasi itin svarbaus modelio pasirodymui. 2022-aisiais debiutuosiantis „Lotus Lambda“ visureigis privalo padėti gamintojui išplaukti į platesnis vandenis, kur britų laukia „Lamborghini“, „Porsche“ ir „Ferrari“.
Prieš keletą metų prasidėję „Lotus“ visureigio kūrimo darbai šiemet įgavo pagreitį. Nepaisant pasaulinės pandemijos, britų markės inžinieriai tęsė „Lotus“ visureigio kūrimą. Be to, šiemet buvo priimtas gana radikalus sprendimas – atsisakyti hibridinės pavaros ir vietoje jos naudoti elektrinę.
Šį sprendimą gamintojas priėmė atsižvelgdamas į visame pasaulyje vykstančius pokyčius. Jeigu anksčiau hibridinę pavarą turintis modelis būtų padėjęs sudominti potencialius klientus, tai dabar ir ateityje elektriniai ir mažiau taršūs automobiliai turi didesnę tikimybę tapti populiariu. Ypač tokiose rinkose kaip Europa ar Kinija.
„Lotus“ atskleidžia, jog naujų modelių pliūpsnis padės gamintojui automobilių pardavimų apimtis padidinti nuo 1500 iki 5000 vienetų, o vėliau – ir iki 10 tūkst. vienetų.
Mūsų džiaugsmui, jog kartu su „Lotus“ visureigiu išvysime ir ilgai lauktą naujos kartos „Lotus Esprit“. Sportišką kupė, kuri turės hibridinę pavarą, o jos epicentre – 6 cilindrų variklis. Šis automaniškas modelis turėtų pasirodyti kitąmet.
Tuo tarpu 2022-aisiais pasirodysiantis „Lotus“ visureigis bus siūlomas su dvejomis elektros motorų konfigūracijomis. Pigesnė, bazinė modelio versija turės dviejų elektros motorų konfigūraciją, padėsiančią pasiūlyti 600 arklio galių pajėgumą. Tuo tarpu „eik tu peklan“ versija gebės pasiūlyti 750 arklio galių ir daugiau nei 1000 Nm sukimo momentą. To turėtų užtekti, jog tūkstančiuose „Youtube“ vaizdo įrašuose britiškas visureigis galėtų nušluostyti visiems konkurentams, tame tarpe ir „Tesla Model X“.
Praėjusiais metais į „Geely“ koncerno rankas patekęs sportiškų automobilių gamintojas „Lotus“, intensyviai ruošiasi itin svarbaus modelio pasirodymui. 2022-aisiais debiutuosiantis „Lotus Lambda“ visureigis privalo padėti gamintojui išplaukti į platesnis vandenis, kur britų laukia „Lamborghini“, „Porsche“ ir „Ferrari“.
Prieš keletą metų prasidėję „Lotus“ visureigio kūrimo darbai šiemet įgavo pagreitį. Nepaisant pasaulinės pandemijos, britų markės inžinieriai tęsė „Lotus“ visureigio kūrimą. Be to, šiemet buvo priimtas gana radikalus sprendimas – atsisakyti hibridinės pavaros ir vietoje jos naudoti elektrinę.
Šį sprendimą gamintojas priėmė atsižvelgdamas į visame pasaulyje vykstančius pokyčius. Jeigu anksčiau hibridinę pavarą turintis modelis būtų padėjęs sudominti potencialius klientus, tai dabar ir ateityje elektriniai ir mažiau taršūs automobiliai turi didesnę tikimybę tapti populiariu. Ypač tokiose rinkose kaip Europa ar Kinija.
„Lotus“ atskleidžia, jog naujų modelių pliūpsnis padės gamintojui automobilių pardavimų apimtis padidinti nuo 1500 iki 5000 vienetų, o vėliau – ir iki 10 tūkst. vienetų.
Mūsų džiaugsmui, jog kartu su „Lotus“ visureigiu išvysime ir ilgai lauktą naujos kartos „Lotus Esprit“. Sportišką kupė, kuri turės hibridinę pavarą, o jos epicentre – 6 cilindrų variklis. Šis automaniškas modelis turėtų pasirodyti kitąmet.
Tuo tarpu 2022-aisiais pasirodysiantis „Lotus“ visureigis bus siūlomas su dvejomis elektros motorų konfigūracijomis. Pigesnė, bazinė modelio versija turės dviejų elektros motorų konfigūraciją, padėsiančią pasiūlyti 600 arklio galių pajėgumą. Tuo tarpu „eik tu peklan“ versija gebės pasiūlyti 750 arklio galių ir daugiau nei 1000 Nm sukimo momentą. To turėtų užtekti, jog tūkstančiuose „Youtube“ vaizdo įrašuose britiškas visureigis galėtų nušluostyti visiems konkurentams, tame tarpe ir „Tesla Model X“.