Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pasaulyje tikrai netrūksta automanų, kurie siekia sukurti tokį projektą, kuris neturėtų analogų. Jie trokšta, jog jiems ant kaktos būtų lipdomas „#1“ etiketė. Vieni tai daro piktybiškai, kiti - norėdami tobulėti ir sukurti ką nors naujo ir įdomaus.
Kaip manote į kurią kategoriją patenka štai šio „BMW M5“ projekto autorius? Žinoma, kad į antrąją kategoriją, nes automobilius mylintis ir nuolatinių naujovių ieškantis automanas nusprendė, jog atėjo metas pasauliui pamatyti pirmąjį „F10“ kartos modelį, kurio jėgainė išvystytų daugiau kaip 1000 arklio galių (į ratus).
O viskas prasidėjo nuo to, jog atsiradus poreikiui greitesniam automobiliui, vokiško sedano autorius pradėjo dairytis į kairę ir į dešinę, tikėdamasis, jog ten suras ką nors įdomaus. Vis dėlto, apsvarstęs visus įmanomus scenarijus, vaikinas nusprendė, jog laikas išspausti viską iš 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų jėgos agregato, kuris standartinėje konfigūracijoje išvysto 560 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą.
Po keletos vizitų specialiose dirbtuvėse, variklio galią pavyko padidinti iki 760 arklio galių (į ratus) naudojant standartinį variklio valdymo kompiuterį. Pakėlus variklio galią iki 850 arklio galių, atsirado problemų su pavarų dėže, kuriai akivaizdžiai nepatiko milžiniškas sukimo momentas.
Ties šia akimirka reikėjo apsispręsti - mažinti variklio galią arba imtis radikalių permainų bei patobulinimų variklio, pakabos, pavarų dėžės srityse, nes standartiniai komponentai anksčiau ar vėliau nuspręs pradėti streiką.
Variklio skyrius pasikeitė labiausiai. Automobilio modifikacijas atlikusi įmonė paliko tik standartinį bloką - visa kita buvo pagaminta žinomiausių įmonių arba savomis rankomis. Pradedant stūmokliais ir baigiant iš nerūdijančio plieno pagamintais stūmokliniais žiedais ir „BPC“ gamybos žvakėmis.
Pavarų dėžės skyriuje - kiekvieno menkiausio elemento pakeitimas į stipresnį ir galintį atlaikyti didesnį spaudimą. Priedo, buvo pakeista ir pavarų dėžės aušinimo sistema, kuriai tenka didžiulis krūvis, kuomet vairuotojas vairuoja agresyviai.
Galutinis šių ir kitų modifikacijų rezultatas - 1026 arklio galios (į galinius ratus).
Pasaulyje tikrai netrūksta automanų, kurie siekia sukurti tokį projektą, kuris neturėtų analogų. Jie trokšta, jog jiems ant kaktos būtų lipdomas „#1“ etiketė. Vieni tai daro piktybiškai, kiti - norėdami tobulėti ir sukurti ką nors naujo ir įdomaus.
Kaip manote į kurią kategoriją patenka štai šio „BMW M5“ projekto autorius? Žinoma, kad į antrąją kategoriją, nes automobilius mylintis ir nuolatinių naujovių ieškantis automanas nusprendė, jog atėjo metas pasauliui pamatyti pirmąjį „F10“ kartos modelį, kurio jėgainė išvystytų daugiau kaip 1000 arklio galių (į ratus).
O viskas prasidėjo nuo to, jog atsiradus poreikiui greitesniam automobiliui, vokiško sedano autorius pradėjo dairytis į kairę ir į dešinę, tikėdamasis, jog ten suras ką nors įdomaus. Vis dėlto, apsvarstęs visus įmanomus scenarijus, vaikinas nusprendė, jog laikas išspausti viską iš 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų jėgos agregato, kuris standartinėje konfigūracijoje išvysto 560 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą.
Po keletos vizitų specialiose dirbtuvėse, variklio galią pavyko padidinti iki 760 arklio galių (į ratus) naudojant standartinį variklio valdymo kompiuterį. Pakėlus variklio galią iki 850 arklio galių, atsirado problemų su pavarų dėže, kuriai akivaizdžiai nepatiko milžiniškas sukimo momentas.
Ties šia akimirka reikėjo apsispręsti - mažinti variklio galią arba imtis radikalių permainų bei patobulinimų variklio, pakabos, pavarų dėžės srityse, nes standartiniai komponentai anksčiau ar vėliau nuspręs pradėti streiką.
Variklio skyrius pasikeitė labiausiai. Automobilio modifikacijas atlikusi įmonė paliko tik standartinį bloką - visa kita buvo pagaminta žinomiausių įmonių arba savomis rankomis. Pradedant stūmokliais ir baigiant iš nerūdijančio plieno pagamintais stūmokliniais žiedais ir „BPC“ gamybos žvakėmis.
Pavarų dėžės skyriuje - kiekvieno menkiausio elemento pakeitimas į stipresnį ir galintį atlaikyti didesnį spaudimą. Priedo, buvo pakeista ir pavarų dėžės aušinimo sistema, kuriai tenka didžiulis krūvis, kuomet vairuotojas vairuoja agresyviai.
Galutinis šių ir kitų modifikacijų rezultatas - 1026 arklio galios (į galinius ratus).