• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Geriausius vairuotojus sutraukiantis drifto čempionatas - „Formula Drift“ startavo praėjusį savaitgalį. Jubiliejinis sezonas gerbėjams žada įvairias naujoves – nauja technika, vairuotojai, trasos. Visa tai sumaišius su senais veteranais ir lyderiais, gausime įspūdingą šou. Tai pasitvirtino jau pirmajame etape, kuris vyko Long Beache, Kalifornijoje.
Didysis savaitgalis prasidėjo nuo penktadienio kvalifikacinių važiavimų, kurie stipriai pasikeitė nuo praėjusių metų. Organizatoriai siekdami pagyvinti konkurenciją pakeitė taisykles. Nuo šiol vairuotojai turėjo parodyti geriausią savo važiavimą iš pirmo karto. Dėl likusiųjų vietų dar pasiplėšo į šešioliktuką nepatekę vairuotojai. Viso vos 32 dalyviai patenka į kitą etapą, kas priverčia visus dar labiau pasitempti.
Su tokia įtempa penktadienį sunkiai sekėsi susidoroti net ir patiems lyderiams. Vienas favoritų laikomas Justinas Pawlakas iš didelio rašto išėjo iš krašto ir trenkėsi į trasos atitvarus. Laimei avarija buvo nedidelė ir Justinas pateko į antrąjį šešioliktuką.
Tarp kvalifikaciją praėjusių dalyvių galima paminėti Mattą Powersą, kuris šiemet ne tik pakeitė savo „Nissan 200SX S14“ išvaizdą, bet ir pakeitė pagrindinį rėmėją, kuriuo tapo „Fatlace“. Japoniškas kupė po variklio dangčiu slepiantis aštuonių cilindrų amerikietišką monstrą su 700 arklio galių. Dabar bolidas atrodo daug geriau, kuomet nuo jo šonų dingo „Need For Speed“ logotipas. Naujajame sezone Matto „Nissanas“ bus apmautas rėmėjų suteiktomis „Nitto“ padangomis. Šis gamintojas taip pat remia ir iš „Falken“ perėjusį Vaughną Gittiną, kuris startavo su savo naujuoju „Ford RTR Mustang“ ir kvalifikacijoje užėmė šeštą vietą.

5
nitto-tire-s14-fatlace-motegi
29
Pasirodo, japoniškasis „Toyabaru“ užkariavo ir „Formula Drift“ čempionatą. Rikiuotėje buvo galima sutikti ne vieną „Scion FR-S“ bolidą, tačiau pačius pačiausius vairuoja Kenas Gushis ir Ryanas Tuerck. Keno automobilis turi tiesiog įstabiai atrodantį išdažymą, o po variklio dangčiu slepiasi originalus, tik gerokai patobulintas „Boxer“ variklis generuojantis daugiau nei 500 arklio galių. Tai yra niekis palyginus su Ryano aparatu. Iškeitęs savo „Nissan S13 V8“ į „Scion FR-S“ amerikietis jame sugrūdo 800 arklių „Toyotos“ „2JZ“ variklį ir uždėjo žymųjį „Rocked Bunny“ aerodinaminį paketą.

chen7583
chen7262
Kvalifikaciją įveikė ir lietuviams geriau pažįstami ir širdžiai mielesni du „BMW E46“ bolidai. Kupė priklauso Maikui Essa po kurio variklio dangčiu slepia turbininį monstrą, turintį 750 arklio galių. Pastebėsime, jog „DTM Fiberwerkez“ sukurtas aerodinaminis paketas puikiai dera su automobiliu. Antrąjį „E46“ vairuoja Chelsea Denofa. Turbininis „BC Racing/Nitto“ bolidas kėlė grėsmę čempionato grandams, o jaunasis drifteris tik  įrodė, jog yra pajėgus varžytis aukščiausiame lygyje.

chen6151
img_0565
„Formula Drift“ savaitgaliui bandė koją pakišti lietus, tačiau šeštadienį vyko tik treniruotės, o sekmadienio rytą pasitiko aukštai šviečianti saulė. Atkrintamieji važiavimai prasidėjo įspūdingai. Pozicijos lėmė, jog praėjusių metų čempionas, Daigo Saito ir jo 1200 eržilų kaimenę turintis „Lexus SC430“, varžysis poroje su Danny George, kuris vairuoja aštuonis cilindrus turinčią „Mazda Miata“. Iš pirmo žvilgsnio šie važiavimai turėjo atrodyti lyg vilko žaidimas su leisgyve avimi, tačiau Daigo padarė keletą klaidų. Danny buvo atsiradęs šansas eliminuoti japoną, tačiau monstrišką galią generuojantis „Lexusas“ ėmė viršų.

chen5433
chen5375
Po šios poros važiavimų, eliminaciją praėjo žaibo greičiu ir didesnių sensacijų nepateikė. Tarp šešiolikos geriausių pateko ir lietuvaitis Aurimas Bakčis, kuris šiemet vairuoja kiek patobulintą „Nissan 200SX S14“. Deja, bet mūsų tautiečiui kelią pastojo Kennis Moenas su „Nissan 350Z“. Pastarasis vėliau iškrito iš varžybų, atsitrenkdamas į atitvarus.
Top 16 įspūdingiausia kova įvyko tarp jau minėto Daigo Saito ir norvego Fredericko Aasbo, kuris į varžybas atvažiavo su atnaujintu „Scion TC“. Pirmieji du kartai buvo tiesiog nepakartojami. Abu vairuotojai neketino nusileisti vienas kitam, o jų bolidai važiavio taip arti vienas kito, jog atrodė kaip vienas. Abiejų dalyvių stilius,  slydimo kampas ir dūmų kiekis buvo vertas vienas kito, todėl teisėjai nusprendė skirti papildomus važiavimus, kurie užtikrino Fredericko pergalę. Deja, tačiau norvegui atkeršijo kitas Daigo tautietis, Daijiro Yoshihara.

chen6968
chen7175
Kitos kovos neatkartojo tokios Fredericko ir Daigo sukurtos atmosferos ir dūmų kiekio, tačiau sensacingai į finalo ketvertą pateko jau minėtas Chelsea Denofa, kuriam tai padaryti padėjo avariją padaręs Kennis Moenas. Jaunasis lenktynininkas atsidūrė vienoje valtyje su trimis patyrusiais vilkais: Daijiro Yoshihara, Chrisu Forsbergu ir Vaughnu Gittinu. Žinoma, Chelsea buvo lengvai sudorotas Yoshiharos. Kiek kitaip klostėsi kova tarp Forsbergo ir Gittino. Aukštąjį drifto pilotažą įvaldę lenktynininkai įnirtingai sprendė santykius, tačiau teisėjai liko palankesni Vaughnui.
Taigi – finalas! Pirmasis etapas priėjo finišo tiesiąją, kurioje susitinka du buvę „Formula Drift“ čempionai. Jau dešimtmetį šeriantys putą šiame čempionate, niekam nebuvo aišku, kas galėtų nugalėti, tačiau pasikartojo Vaughną persekiojanti nesėkme Long Beach trasoje. Jo „Ford Mustang“ slystelėjo ir apsisuko, taip užtikrindamas pirmojo etapo laurus Daijiro.

chen7777
lar_6605
Įspūdingai atrodė ir apdovanojimų pakyla ant kurios stovėjo trys buvę „Formula Drift“ čempionai. Kol kas sunku prognozuoti, kuris iš jų gali laimėti visą čempionatą, nes konkurenciją išties didžiulė.

img_5609
11

Geriausius vairuotojus sutraukiantis drifto čempionatas - „Formula Drift“ startavo praėjusį savaitgalį. Jubiliejinis sezonas gerbėjams žada įvairias naujoves – nauja technika, vairuotojai, trasos. Visa tai sumaišius su senais veteranais ir lyderiais, gausime įspūdingą šou. Tai pasitvirtino jau pirmajame etape, kuris vyko Long Beache, Kalifornijoje.
Didysis savaitgalis prasidėjo nuo penktadienio kvalifikacinių važiavimų, kurie stipriai pasikeitė nuo praėjusių metų. Organizatoriai siekdami pagyvinti konkurenciją pakeitė taisykles. Nuo šiol vairuotojai turėjo parodyti geriausią savo važiavimą iš pirmo karto. Dėl likusiųjų vietų dar pasiplėšo į šešioliktuką nepatekę vairuotojai. Viso vos 32 dalyviai patenka į kitą etapą, kas priverčia visus dar labiau pasitempti.
Su tokia įtempa penktadienį sunkiai sekėsi susidoroti net ir patiems lyderiams. Vienas favoritų laikomas Justinas Pawlakas iš didelio rašto išėjo iš krašto ir trenkėsi į trasos atitvarus. Laimei avarija buvo nedidelė ir Justinas pateko į antrąjį šešioliktuką.
Tarp kvalifikaciją praėjusių dalyvių galima paminėti Mattą Powersą, kuris šiemet ne tik pakeitė savo „Nissan 200SX S14“ išvaizdą, bet ir pakeitė pagrindinį rėmėją, kuriuo tapo „Fatlace“. Japoniškas kupė po variklio dangčiu slepiantis aštuonių cilindrų amerikietišką monstrą su 700 arklio galių. Dabar bolidas atrodo daug geriau, kuomet nuo jo šonų dingo „Need For Speed“ logotipas. Naujajame sezone Matto „Nissanas“ bus apmautas rėmėjų suteiktomis „Nitto“ padangomis. Šis gamintojas taip pat remia ir iš „Falken“ perėjusį Vaughną Gittiną, kuris startavo su savo naujuoju „Ford RTR Mustang“ ir kvalifikacijoje užėmė šeštą vietą.

5
nitto-tire-s14-fatlace-motegi
29
Pasirodo, japoniškasis „Toyabaru“ užkariavo ir „Formula Drift“ čempionatą. Rikiuotėje buvo galima sutikti ne vieną „Scion FR-S“ bolidą, tačiau pačius pačiausius vairuoja Kenas Gushis ir Ryanas Tuerck. Keno automobilis turi tiesiog įstabiai atrodantį išdažymą, o po variklio dangčiu slepiasi originalus, tik gerokai patobulintas „Boxer“ variklis generuojantis daugiau nei 500 arklio galių. Tai yra niekis palyginus su Ryano aparatu. Iškeitęs savo „Nissan S13 V8“ į „Scion FR-S“ amerikietis jame sugrūdo 800 arklių „Toyotos“ „2JZ“ variklį ir uždėjo žymųjį „Rocked Bunny“ aerodinaminį paketą.

chen7583
chen7262
Kvalifikaciją įveikė ir lietuviams geriau pažįstami ir širdžiai mielesni du „BMW E46“ bolidai. Kupė priklauso Maikui Essa po kurio variklio dangčiu slepia turbininį monstrą, turintį 750 arklio galių. Pastebėsime, jog „DTM Fiberwerkez“ sukurtas aerodinaminis paketas puikiai dera su automobiliu. Antrąjį „E46“ vairuoja Chelsea Denofa. Turbininis „BC Racing/Nitto“ bolidas kėlė grėsmę čempionato grandams, o jaunasis drifteris tik  įrodė, jog yra pajėgus varžytis aukščiausiame lygyje.

chen6151
img_0565
„Formula Drift“ savaitgaliui bandė koją pakišti lietus, tačiau šeštadienį vyko tik treniruotės, o sekmadienio rytą pasitiko aukštai šviečianti saulė. Atkrintamieji važiavimai prasidėjo įspūdingai. Pozicijos lėmė, jog praėjusių metų čempionas, Daigo Saito ir jo 1200 eržilų kaimenę turintis „Lexus SC430“, varžysis poroje su Danny George, kuris vairuoja aštuonis cilindrus turinčią „Mazda Miata“. Iš pirmo žvilgsnio šie važiavimai turėjo atrodyti lyg vilko žaidimas su leisgyve avimi, tačiau Daigo padarė keletą klaidų. Danny buvo atsiradęs šansas eliminuoti japoną, tačiau monstrišką galią generuojantis „Lexusas“ ėmė viršų.

chen5433
chen5375
Po šios poros važiavimų, eliminaciją praėjo žaibo greičiu ir didesnių sensacijų nepateikė. Tarp šešiolikos geriausių pateko ir lietuvaitis Aurimas Bakčis, kuris šiemet vairuoja kiek patobulintą „Nissan 200SX S14“. Deja, bet mūsų tautiečiui kelią pastojo Kennis Moenas su „Nissan 350Z“. Pastarasis vėliau iškrito iš varžybų, atsitrenkdamas į atitvarus.
Top 16 įspūdingiausia kova įvyko tarp jau minėto Daigo Saito ir norvego Fredericko Aasbo, kuris į varžybas atvažiavo su atnaujintu „Scion TC“. Pirmieji du kartai buvo tiesiog nepakartojami. Abu vairuotojai neketino nusileisti vienas kitam, o jų bolidai važiavio taip arti vienas kito, jog atrodė kaip vienas. Abiejų dalyvių stilius,  slydimo kampas ir dūmų kiekis buvo vertas vienas kito, todėl teisėjai nusprendė skirti papildomus važiavimus, kurie užtikrino Fredericko pergalę. Deja, tačiau norvegui atkeršijo kitas Daigo tautietis, Daijiro Yoshihara.

chen6968
chen7175
Kitos kovos neatkartojo tokios Fredericko ir Daigo sukurtos atmosferos ir dūmų kiekio, tačiau sensacingai į finalo ketvertą pateko jau minėtas Chelsea Denofa, kuriam tai padaryti padėjo avariją padaręs Kennis Moenas. Jaunasis lenktynininkas atsidūrė vienoje valtyje su trimis patyrusiais vilkais: Daijiro Yoshihara, Chrisu Forsbergu ir Vaughnu Gittinu. Žinoma, Chelsea buvo lengvai sudorotas Yoshiharos. Kiek kitaip klostėsi kova tarp Forsbergo ir Gittino. Aukštąjį drifto pilotažą įvaldę lenktynininkai įnirtingai sprendė santykius, tačiau teisėjai liko palankesni Vaughnui.
Taigi – finalas! Pirmasis etapas priėjo finišo tiesiąją, kurioje susitinka du buvę „Formula Drift“ čempionai. Jau dešimtmetį šeriantys putą šiame čempionate, niekam nebuvo aišku, kas galėtų nugalėti, tačiau pasikartojo Vaughną persekiojanti nesėkme Long Beach trasoje. Jo „Ford Mustang“ slystelėjo ir apsisuko, taip užtikrindamas pirmojo etapo laurus Daijiro.

chen7777
lar_6605
Įspūdingai atrodė ir apdovanojimų pakyla ant kurios stovėjo trys buvę „Formula Drift“ čempionai. Kol kas sunku prognozuoti, kuris iš jų gali laimėti visą čempionatą, nes konkurenciją išties didžiulė.

img_5609
11

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų