Į pirmąjį etapą susirinko net 26 „PRO“ lygos pilotai. Pakeistos taisyklės padrąsino savo jėgas išbandyti ir kelis žemesnių lygų pilotus, tiesa prie pačios starto linijos stoti pavyko ne visiems.
Visiškai naują F serijos „BMW“ bolidą surinkęs
Norbertas Daunoravičius savo pasirodymą baigė dar bešildydamas padangas – lūžęs kardaninis velenas ne tik apgadino automobilio dugną, bet ir pramušė kuro baką.
Minėtos detalės problemų turėjo ir Tautvydas Gylys – šis per penkis bandymus išvažiuoti į trasą sulaužė 4 velenus ir tik nebelikus atsarginių dalių, buvo pastebėtas traverso defektas, kuris lėmė per didelį veleno laužimo kampą bei vertė dalį susisukti į riestainį.
Panašių bėdų su velenu ar pusašiais sulaukė ir
Oskaras Juodis, bei
Linas Klevinskas, tačiau jie abu sugebėjo pasikeisti dalis ir išriedėti į kvalifikaciją. Joje kone didžiausią renginio avariją patyrė šviežiu „BMW“ į varžybas atriedėjęs Salvijus Budrys. Greičiausioje trasos vietoje sukibimą prarado priekiniai automobilio ratai, kas lėmė „Urta Drift“ komandos nario pasimatymą su 34 tonų betono siena.
Automobilis prarado visą galinę dalį, stipriai apgadinta visa dešinė pusė. Tokio krikšto nesitikėjęs pilotas dar bandė taisyti techniką, tačiau pirmu važiavimu pelnyti taškai nebuvo pakankami peržengti kvalifikacijos barjerą.
Didžiausias staigmenas šioje varžybų stadijoje pateikė
Ignas Klimavičius ir
Arūnas Paulavičius. Oportunistiškai žengę į „PRO“ lygos varžybas su vos 300 arklio galių turinčiais, tris dešimtis metų jau skaičiuojančiais „BMW“, jie šypsojosi įveikę trasą tinkamai ir patekę į porinius važiavimus.
Čia staigmenos nesibaigė. A.Paulavičius, kuris dar prieš savaitę buvo nusprendęs nedalyvauti, iš varžybų eliminavo
Donatą Macpreikšą – dabartinį Baltijos drifto čempionato lyderį. Tiesa, Donatas pats padėjo Arūnui atlikdamas keletą klaidų, tačiau iš Švenčionių kilęs vairuotojas sugebėjo iš savo „BMW“ išspausti viską ir pademonstruoti teisėjus sužavėjusį važiavimą.
Tiesa, tolimesniame etape Arūno spurtą sustabdė
Gediminas Levickas – nors ir lietumi palaistytoje trasoje arklio galių skirtumai jau nieko nebereiškė, tačiau patyręs pilotas iš Vilniaus sugebėjo įrodyti savo pranašumą ir per plauką nelaimėjo viso renginio.
„Jeigu paklausite manęs, aš labai džiaugiuosi mūsų jaunimu. Broliai Simonas ir Žydrūnas Vilčinskai jau leidžia suprasti, kad kažkuris iš jų ateityje tikrai pasimatuos Lietuvos drifto karaliaus karūną, savo gebėjimais nudžiugino ir Paulius Laurinkus. Jie su Žydrūnu iš esmės žengia pirmus žingsniu „PRO“ lygoje, o abu pateko į TOP3 kvalifikacijoje. Taip, paskui abu patyrė techninius pralaimėjimus, vienam pametus ratą, kitam – generatoriaus dirželį, tačiau savo gebėjimų kovoti dėl aukštų pozicijų tai tikrai nesumažino. Mūsų „PRO“ lyga išgyvena dar vieną kartų kaitą, bet ilgametis darbas leido spėti užsiauginti naujų talentų, ko pvz. nepavyko atlikti broliams latviams“, – pasakojimą tęsia L.Ramoška.
Renginiui artėjant prie pabaigos, į finaluose susitiko jau gerai žinomi veidai. Po jau minėtos Žydrūno techninės problemos, jis be kovos padovanojo trečiąją vietą daugkartiniam Lietuvos drifto čempionui Andriui Vasiliauskui, o likusias podiumo vietas po pakartojimo pasidalino Gediminas Levickas ir pajūrio velnio pravardžiuojamas Valdas Vindžigelskis – gargždiškis po keletos itin sunkių kovų įrodė savo pranašumą ir užlipo ant aukščiausio laiptelio.
Artimiausias su šonaslydžiu susijęs renginys įvyks jau šį savaitgalį – sekmadienį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje planuojama greičiausios šio sezono konfigūracijos „UpHill“ treniruotė. Ji itin svarbi prieš birželio viduryje čia įvyksiantį etapą, nes pirmą kartą „Semi PRO“ lygos pilotai gaus išbandyti ją be greičio ribojimo – taip, kaip važiuoja „PRO“.
Platesnę informaciją apie renginius ir treniruotes galima rasti www.drifting.lt