Anot jos, prekės ženklas „GFamily“ gimė dėl per mažos patogių ir gražių rūbų, ypač mažiems berniukams, pasiūlos. Tad sąsiuvinyje kurtus eskizus, pirmiausia skirtus sau, Anžela pavertė realybe, rašoma pranešime spaudai.
„Labai dažnai apsilankę parduotuvėse spręsdavome klausimą – pirkti gražius ar patogius rūbus Žakui. Tą aukso viduriuką rasti sunku, todėl sūnaus spintoje trūkdavo net ir paprasčiausių džemperių, kurie nevaržytų judesių, bet atrodytų gražiai“, – apie problemą pasakoja A. Adamovič-Gečienė.
Per mažas pasirinkimas paskatino imtis veiksmų. Vyro Žygimanto paraginta dainininkė sąsiuvinyje kurtus eskizus pavertė realybe. „Man kūryba visada buvo laisvalaikis. Jau nuo vaikystės mėgdavau piešti. Kai buvau maža, kūriau drabužėlius lėlėms. Tas pomėgis metams bėgant niekur nepradingo, tik atsiradus Žakui, sąsiuvinyje kurdavau ne lėlių, o vaikų drabužėlius. Tą pastebėjęs Žygimantas pasiūlė idėjas įgyvendinti. O juolab abu matėme didelį poreikį. Pasiuvau pirmuosius rūbelius ir supratau, kad noriu kurti toliau bei savo darbu dalintis su kitais. Taip gimė „GFamily“ – drabužiai mergaitėms ir berniukams nuo 9 mėnesių iki 7 metų“, – atskleidžia pirmuosius žingsnius žengianti dizainerė.
Vis dėlto, piešti yra viena, tačiau įgyvendinti idėjas, jas pristatyti žmonėms ir parduoti – visai kas kita. Tačiau pirmas blynas neprisvilo, o sprendimas dalintis savo kūryba šalies mados renginiuose pasiteisino, sako mugėje „Fashion Bazaar“ Klaipėdoje savo kurtus drabužius pirmąkart pristačiusi dainininkė.
Pradžiai – dideli žingsniai
Tiesa, pati pradžia ir džiugino, ir gąsdino. Mat tam, kad sukurtum išties gerą produktą, reikia apgalvoti labai daug detalių – vien idėjos neužtenka. Reikia gerai apsvarstyti ir žingsnius, kaip tas idėjas įgyvendinti.
„Jei neturi laiko, pasiryžimo, didžiulio noro, net neverta pradėti kurti. Savo idėja tiesiog degiau. Mano nuolatinis įkvėpimas – sūnus, tad motyvacijos turiu daug. Noriu papuošti Žaką, o suprasdama, kad su panašiais iššūkiais susiduria ir kiti tėvai, noriu palengvinti drabužių paieškas ir jiems. Tačiau sumanymas ir apsisprendimas kurti yra viena, o štai tolimesni žingsniai, nuo ko pradėti – nelengva užduotis. Šiame etape kyla begalės klausimų: O kas toliau? Kaip tai atrodys? Kaip pristatysiu savo kūrinius kitiems?“, – apie iššūkius pasakoja A. Adamovič-Gečienė.
Pirmasis didelis „GFamily“ žingsnis buvo Klaipėdoje, kur vasario 9-ąją pradedančioji dizainerė savo kurtus drabužėlius pristatė vienoje didžiausių mados mugių Lietuvoje „Fashion Bazaar“. Tai, anot garsios moters, buvo startas, padrąsinęs nesustoti. Juk tokiose parodose apsilanko daug žmonių, todėl ir suprasti, ar jiems patinka tavo kūryba, paprasčiau.
„Prieš mugę teko pasijaudinti. Galvojau – o jei nepatiks, o jei niekam nebus įdomu? Tačiau su Žygimantu į viską žiūrime pozityviai, su šypsena ir nevengiame pajuokauti, o ši gera emocija pritraukė labai daug žmonių, kurie ne tik norėjo pabendrauti, bet ir savo vaikus papuošti mano kurtais drabužėliais. Į mugę atvažiavome apsikrovę daiktais, o išvažiavome tuščiomis – žmonėms patiko ir emocija, ir dizainas, kurį kuriame. Tad supratau, kad reikia pasirodyti ir kitiems miestams. Bet – labai svarbu, tik su tikėjimu tuo, ką darai ir šypsena“, – patirtimi dalinasi A. Adamovič-Gečienė.