„Šiuo metu galimi trikdžiai jungiantis prie interneto banko. Aiškinamės priežastis ir dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus. Kviečiame naudotis išmaniąja programėle ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – rašoma oficialioje banko paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.
Pastaruoju metu „Swedbank“ paslaugų tiekimas sutrinka ne pirmą kartą. Dar ketvirtadienį vakare bankas pranešė apie problemas, kurios bent iš dalies tęsėsi ir penktadienį.
Tuo metu klientams bankas pranešė:
„Šiuo metu galimi laikini sutrikimai jungiantis prie interneto banko. Problemą žinome ir ją sprendžiame. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų. Nepavykus prisijungti, siūlome naudoti išmaniąją programėlę arba bandyti jungtis per kitą interneto tiekėją (prisijungimas iš kito IP adreso) pvz. vietoje namų ar darbo interneto naudoti mobilaus ryšio duomenis ir atvirkščiai.“
Bankas skaičiuoja, kad bendrosios „Swedbank“ Lietuvoje pajamos per 2023 metų pirmąjį ketvirtį sudarė 164 mln. eurų.
Banko grynosios komisinių pajamos siekė 30 mln. eurų, o grynosios palūkanų pajamos sudarė 126 mln. eurų.
„Swedbank“ Lietuvoje per 2023 m. pirmąjį ketvirtį uždirbo 99 mln. eurų grynojo pelno. Tuo pačiu laikotarpiu prieš metus grynasis pelnas siekė 24 mln. eurų.
Esą pelno augimui didžiausios įtakos turėjo didėjusios pajamos.