Tačiau tai nėra vienintelė vieno sėkmingiausių prekinių ženklų pasaulyje populiarumo sumažėjimo priežastis.
„Pasikeitė vertybės. Žmonės nebemato prasmės už vieną „Tiffany‘s“ juvelyrikos dirbinį iš pusbrangio metalo, tarkime sidabro, mokėti 300-500 dolerių. „iPad“ mini už tą pačią kainą gali žymiai labiau praturtinti jų gyvenimą“, - sakė NGB analitikas Brianas Sozzis.
„Tiffany‘s“ produktų pirkėjai tapo racionalesni ir perka tik tokius dirbinius, kurie gali būti gera investicija. Pastebėta, kad sužadėtuvių ir vestuvinių žiedų pardavimai gerokai išaugo, tačiau madingų sidabrinių papuošalų paklausa smuktelėjo kaip niekad.
Tai ypatingai neramina parduotuvių tinklo atstovus, nes stilingi, išskirtiniai, iš sidabro pagaminti papuošalai iki šiol nešė didžiausią pelną. Dar vienas veiksnys, žlugdantis juvelyrikos gigantą – pirkėjų atsargumas. Žmonės nebeperka to, kas yra per brangų pagal jų pajamas, nebeperka juvelyrikos iš kreditinių kortelių ar imdami vartojamąsias paskolas.
„Sveiki atvykę į post-recesinį pasaulį, kuriame vietoje prabangių prekių klesti taupymas“, - sakė B. Sozzis.
Norėdamas ir ateityje išlaikyti turėtas pozicijas rinkoje, juvelyrikos tinklas „Tiffany‘s“ neišvengiamai turės prisitaikyti prie kitaip mastančių pirkėjų.