Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Pirelli“ nori išsamiau išnagrinėti Bahreine pažeistą padangą nuo Lewiso Hamiltono bolido, nes manoma, kad ji galėjo prakiurti ne dėl trasoje gulėjusių nuolaužų.
Padangų gamintojas iš pradžių manė, kad treniruočių metu padanga prakiuro dėl ant trasoje gulėjusio metalo gabalo – toje pačioje trasos vietoje prakiuro ir „Caterham“ piloto Giedo van der Gardės bolido padanga.
Prakiurusi padanga apgadino L.Hamiltono bolide sumontuotą pavarų dėžę, todėl „Mercedes“ ekipa turėjo ją pakeisti. Už šį keitimą L.Hamiltonas buvo nubaustas penkių startinių pozicijų bauda.
Tačiau manydama, kad tai nebuvo tipinis padangos prakiūrimas, „Pirelli“ nusprendė ją nusivežti į bazę Milane, kur išsiakškins tikrąsias incidento priežastis.
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Paulas Hembery teigia, kad išsamesni tyrimai yra būtini, nes kyla abejonių ir dėl to, kas du kartus lenktynių metu prakiurdė Felipės Massos padangas.
„Hamiltono padanga yra kažkas, ką privalome išnagrinėti išsamiau, kad geriau suprastume tai, kas nutiko“, - teigė P.Hembery.
„Yra labai mažai įkalčių. Viena iš padangos sprogimo priežasčių gali būti perkaitimas.“
„Vienintelis dalykas, kurį turime, tai kad van der Garde padangą pradūrė važiuodamas paskui Lewisą ir jis užvažiavo ant aštrios nuolaužos tuo pačiu metu.“
„Taigi dėl Hamiltono padangos sprogimo kyla klausimų, tuo tarpu abu Massos padangų prakiurimai yra gana paprasti.“
„Pirelli“ į kiekvienas lenktynes vežasi mobilią laboratoriją, tačiau P.Hembery teigia, kad veiksmų bus imtasi tik tuomet, kai tyrimai bus atlikti normalioje laboratorijoje, gamintojo bazėje.
„Surinksime visus gabalėlius ir atliksime išsamią laboratorinę analizę. Ji arba patvirtins mūsų pirminius rezultatus, arba leis mums suprasti, kokius pokyčius privalome atlikti.“
„Bus atlikama pilna analizė. Į kiekvieną incidentą mes žiūrime labai rimtai.“
„Pirelli“ nori išsamiau išnagrinėti Bahreine pažeistą padangą nuo Lewiso Hamiltono bolido, nes manoma, kad ji galėjo prakiurti ne dėl trasoje gulėjusių nuolaužų.
Padangų gamintojas iš pradžių manė, kad treniruočių metu padanga prakiuro dėl ant trasoje gulėjusio metalo gabalo – toje pačioje trasos vietoje prakiuro ir „Caterham“ piloto Giedo van der Gardės bolido padanga.
Prakiurusi padanga apgadino L.Hamiltono bolide sumontuotą pavarų dėžę, todėl „Mercedes“ ekipa turėjo ją pakeisti. Už šį keitimą L.Hamiltonas buvo nubaustas penkių startinių pozicijų bauda.
Tačiau manydama, kad tai nebuvo tipinis padangos prakiūrimas, „Pirelli“ nusprendė ją nusivežti į bazę Milane, kur išsiakškins tikrąsias incidento priežastis.
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Paulas Hembery teigia, kad išsamesni tyrimai yra būtini, nes kyla abejonių ir dėl to, kas du kartus lenktynių metu prakiurdė Felipės Massos padangas.
„Hamiltono padanga yra kažkas, ką privalome išnagrinėti išsamiau, kad geriau suprastume tai, kas nutiko“, - teigė P.Hembery.
„Yra labai mažai įkalčių. Viena iš padangos sprogimo priežasčių gali būti perkaitimas.“
„Vienintelis dalykas, kurį turime, tai kad van der Garde padangą pradūrė važiuodamas paskui Lewisą ir jis užvažiavo ant aštrios nuolaužos tuo pačiu metu.“
„Taigi dėl Hamiltono padangos sprogimo kyla klausimų, tuo tarpu abu Massos padangų prakiurimai yra gana paprasti.“
„Pirelli“ į kiekvienas lenktynes vežasi mobilią laboratoriją, tačiau P.Hembery teigia, kad veiksmų bus imtasi tik tuomet, kai tyrimai bus atlikti normalioje laboratorijoje, gamintojo bazėje.
„Surinksime visus gabalėlius ir atliksime išsamią laboratorinę analizę. Ji arba patvirtins mūsų pirminius rezultatus, arba leis mums suprasti, kokius pokyčius privalome atlikti.“
„Bus atlikama pilna analizė. Į kiekvieną incidentą mes žiūrime labai rimtai.“