• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Panašu, jog tiek sustojimų kiek matėme per Ispanijos GP, artėjančiame Monako etape neišvysime.
Dėl masinių sustojimų Barselonoje, „Pirelli“ kompanija sulaukė begalė kritikos ir yra priversta keisti padangų konstrukciją. Naujosios padangos bus pradėtos tiekti nuo Kanados GP. Tačiau artėjantį savaitgalį, kuomet vyks Monako didysis prizas, komandos dar naudos  tos pačios sudėties padangas, bet tai neturėtų būti problema, kadangi „Pirelli“ prognozuoja, jog optimaliausia taktika bus dviejų sustojimų.
„Mes manome, jog vidutiniškai lenktynininkai lankysis po du kartus keistis padangų, kadangi lyginant Monako trasą ir Barselonos, Monte Karle padangų dėvėjimasis yra labai mažas“, – pasakojo „Pirelli motorsport“ direktorius Paulas Hemberey.
„Bet tai nereiškia, jog nebus intrigos renkantis strategijas. Jau ankščiau matėme, kad ekipos čia naudoja skirtingas taktikas, kurios pavertė varžybas išties dramatiškomis ir nenuspėjamomis.“
„Praėjusiame etape pirmą kartą Ispanijos GP nugalėjo pilotas, kuris startavo iš palyginti žemos pozicijos. Pažiūrėsime, gal taip įvyks ir Monake, trasoje, kurioje lenkti iš ties labai sunku. Vien dėl to strategija gali būti lemiamu faktoriumi“, – tęsė „Pirelli“ darbuotojas.
Praėjusiais metais lenktynininkai, kurie finišavo pirmajame dešimtuke, stojo padangų keistis vos vieną kartą ir tai įvyko maždaug trisdešimtame rate ir vos du sportininkai lenktynes pradėjo su itin minkštomis padangomis.

Panašu, jog tiek sustojimų kiek matėme per Ispanijos GP, artėjančiame Monako etape neišvysime.
Dėl masinių sustojimų Barselonoje, „Pirelli“ kompanija sulaukė begalė kritikos ir yra priversta keisti padangų konstrukciją. Naujosios padangos bus pradėtos tiekti nuo Kanados GP. Tačiau artėjantį savaitgalį, kuomet vyks Monako didysis prizas, komandos dar naudos  tos pačios sudėties padangas, bet tai neturėtų būti problema, kadangi „Pirelli“ prognozuoja, jog optimaliausia taktika bus dviejų sustojimų.
„Mes manome, jog vidutiniškai lenktynininkai lankysis po du kartus keistis padangų, kadangi lyginant Monako trasą ir Barselonos, Monte Karle padangų dėvėjimasis yra labai mažas“, – pasakojo „Pirelli motorsport“ direktorius Paulas Hemberey.
„Bet tai nereiškia, jog nebus intrigos renkantis strategijas. Jau ankščiau matėme, kad ekipos čia naudoja skirtingas taktikas, kurios pavertė varžybas išties dramatiškomis ir nenuspėjamomis.“
„Praėjusiame etape pirmą kartą Ispanijos GP nugalėjo pilotas, kuris startavo iš palyginti žemos pozicijos. Pažiūrėsime, gal taip įvyks ir Monake, trasoje, kurioje lenkti iš ties labai sunku. Vien dėl to strategija gali būti lemiamu faktoriumi“, – tęsė „Pirelli“ darbuotojas.
Praėjusiais metais lenktynininkai, kurie finišavo pirmajame dešimtuke, stojo padangų keistis vos vieną kartą ir tai įvyko maždaug trisdešimtame rate ir vos du sportininkai lenktynes pradėjo su itin minkštomis padangomis.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų