Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ieškantiems alternatyvų, kaip pradėti driftint turint ribotą biudžetą, puikus variantas yra šie Volvo 340/360. Šie automobiliukai yra galinių varomų ratų, turintys labai mažą svorį ir pigų detalių asortimentą. O panaršius internete galima rasti puikų pavydžių kaip telpant į labai ribotą biudžetą, galima transformuoti šią retro raketą į neblogą skerso statytoją. Šiek tiek ironiška, jog ankstesni tokių automobilių savininkai daugiausiai būdavo labai konservatyvūs ir santūrūs žmonės, kuriems toks automobilis būdavo reikalingas tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B. O štai dabar jaunimas aktyviai slidinėja keliuose su šiais modeliais.
Šis pilku gruntu nudažytas 340 modelis gimė su 1.4 varikliu pasiskolintu iš Renault Clio. Šonaslydžiui toks variklis akivaizdžiai per silpnas, todėl buvo pasirinktas optimalus kito variklio sprendimas. Naujasis motoras iš galingesnės Clio versijos, 1.8 litro 16 vožtuvų variklis, pasiekiantis 140 - 150 arklio galių. Šiam Volvo daug modifikacijų nebuvo atlikta, bet savo nauja paskirtį mašina atlieka puikiai.
Štai kam įdomu, atliktų darbų sąrašas:
Volvo 340 1988
Praplatinti skardiniai R13 ratai: 8J gale, 7J priekyje
Žeminantys amortizatoriai iš standartinio Land Rover gale.
Žeminančios spiruoklės su reguliuojamais amortizatoriais priekyje
1.8 Clio variklis su Kent velenėliais
4-2-1 tipo išmetimo kolektorius su tiesiu išmetimu
VAG (greičiausiai) automobilio Recaro tipo sedynės
Sparco saugos diržai
OMP vairo replika
*Nuotraukos - "SlamMedia"
Ieškantiems alternatyvų, kaip pradėti driftint turint ribotą biudžetą, puikus variantas yra šie Volvo 340/360. Šie automobiliukai yra galinių varomų ratų, turintys labai mažą svorį ir pigų detalių asortimentą. O panaršius internete galima rasti puikų pavydžių kaip telpant į labai ribotą biudžetą, galima transformuoti šią retro raketą į neblogą skerso statytoją. Šiek tiek ironiška, jog ankstesni tokių automobilių savininkai daugiausiai būdavo labai konservatyvūs ir santūrūs žmonės, kuriems toks automobilis būdavo reikalingas tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B. O štai dabar jaunimas aktyviai slidinėja keliuose su šiais modeliais.
Šis pilku gruntu nudažytas 340 modelis gimė su 1.4 varikliu pasiskolintu iš Renault Clio. Šonaslydžiui toks variklis akivaizdžiai per silpnas, todėl buvo pasirinktas optimalus kito variklio sprendimas. Naujasis motoras iš galingesnės Clio versijos, 1.8 litro 16 vožtuvų variklis, pasiekiantis 140 - 150 arklio galių. Šiam Volvo daug modifikacijų nebuvo atlikta, bet savo nauja paskirtį mašina atlieka puikiai.
Štai kam įdomu, atliktų darbų sąrašas:
Volvo 340 1988
Praplatinti skardiniai R13 ratai: 8J gale, 7J priekyje
Žeminantys amortizatoriai iš standartinio Land Rover gale.
Žeminančios spiruoklės su reguliuojamais amortizatoriais priekyje
1.8 Clio variklis su Kent velenėliais
4-2-1 tipo išmetimo kolektorius su tiesiu išmetimu
VAG (greičiausiai) automobilio Recaro tipo sedynės
Sparco saugos diržai
OMP vairo replika
*Nuotraukos - "SlamMedia"