• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar mums pavyktų surasti automaną, kuris būtų svajojęs apie ekonomišką, taupų, blankų automobilį. Apie tokius automobilius svajoja tie, kuriems automobiliai nėra įdomūs. Mes - automanai, norime automobilio, kuris teiktų džiaugsmą, o džiaugsmo formų yra beprotiškai daug. Viena iš jų - sleeperio statusą turinčios mašinos. 
Kadangi ne visi galime sau leisti įsigyti naujutėlę mašiną, mums kilo idėja - atrinkti 10 automobilių, kurie būtų pigūs, įdomūs ir galėtų dėvėti sleeperio etiketę.

VTI


Kas tai? Priešais Jūsų akis - „Honda Civic Aerodeck VTI“. Taip brangieji automanai, „Honda“ automobilių gamoje buvo modelis, kuris turėjo universalo kėbulą ir buvo paženklintas „VTI“ simbolika.
Iš tiesų, tai viena rečiausių „Civic“ versijų ir tuo pačiu viena įdomiausių. Kodėl? Nes priekinius automobilio ratus suka 1,8 litro, 170 arklio galių išvystantis motoras! Tik dabar pabandykite pagalvoti kokį potencialą turi toks automobilis!

Vargu ar mums pavyktų surasti automaną, kuris būtų svajojęs apie ekonomišką, taupų, blankų automobilį. Apie tokius automobilius svajoja tie, kuriems automobiliai nėra įdomūs. Mes - automanai, norime automobilio, kuris teiktų džiaugsmą, o džiaugsmo formų yra beprotiškai daug. Viena iš jų - sleeperio statusą turinčios mašinos. 
Kadangi ne visi galime sau leisti įsigyti naujutėlę mašiną, mums kilo idėja - atrinkti 10 automobilių, kurie būtų pigūs, įdomūs ir galėtų dėvėti sleeperio etiketę.

VTI


Kas tai? Priešais Jūsų akis - „Honda Civic Aerodeck VTI“. Taip brangieji automanai, „Honda“ automobilių gamoje buvo modelis, kuris turėjo universalo kėbulą ir buvo paženklintas „VTI“ simbolika.
Iš tiesų, tai viena rečiausių „Civic“ versijų ir tuo pačiu viena įdomiausių. Kodėl? Nes priekinius automobilio ratus suka 1,8 litro, 170 arklio galių išvystantis motoras! Tik dabar pabandykite pagalvoti kokį potencialą turi toks automobilis!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Civic VTI


VR6


Kas tai? Iš pirmo žvilgsnio - tai nuobodyla „Golfas“, tačiau neleiskite santūriai automobilio išvaizdai Jūsų apgauti. Ketvirtos kartos „Golf“ turėjo keletą greitų versijų, bet mes manome, jog „VR6“ yra pati įdomiausia.
6 cilindrų variklis skleidžia malonų ausiai garsą, jis turės pakankamai daug parako, kuomet ateis metas spustelėti akceleratoriaus pedalą, o ir esant reikalui - mama ir močiutė patogiai įsitaisys ant galinės „Golf“ sėdynės.

REKLAMA

VR6


TURBO


Kas tai? Britiško ir japoniško kraujo turintis automobilis - „Rover 220 Turbo“ kupė, kuris prieš dešimtmetį buvo pakankamai dažnai matomas ir Lietuvos keliuose.
Daugelis greičiausiai norės sužinoti kodėl mes šią mašiną įtraukėme į šį sąrašą, tad mūsų atsakymas bus paprastas : 1150 kilogramų svoris, 200 arklio galių ir 240 Nm sukimo momentą išvystantis variklis, 0 - 100 km/val. per 7 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

220 Turbo


 

T6


Kas tai? Jeigu kompaktiški hečbekai (a.k.a taburetės) Jums nėra prie širdies, leiskite Jums pasiūlyti štai šį sedaną - „Volvo S80 T6“.
Net ir modernių automobilių standartais, tai yra labai greitas sedanas. 272 arklio galios ir 400 Nm sukimo momentas neleis užmigti už vairo, o tokios klasės automobiliams būdinga komforto įranga pradžiugins antrąją pusę, kuri nori komfortiško, tylaus lainerio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

S80


166


Kas tai? Tęsiant patogesnių automobilių temą, vargu ar galėtume apsieiti be bent vieno itališko automobilio. Šį kartą tai bus ne bet koks, o labai gražus ir įdomus automobilis su pačiu geriausiu 6 cilindrų motoru pasaulyje - 3,2 litro, 6 cilindrų, išvystančiu 240 arklio galių.

166


XT


Kas tai? Praktiškas, erdvus, „kur noriu ten važiuoju“ funkciją turinti mašina,  kuri tuo pačiu turi ir nemažą sprogstamąjį užtaisą.
Jeigu tikėtume gamintojo deklaruojamais duomenimis, šis japoniškas visureigis iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 6 sekundes, o tai yra modernių hot hatch'ų teritorija.

REKLAMA

XT


C5


Kas tai? Tai dar vienas automobilis, kuris patenka į patogių, komfortiškų, atpalaiduojančių kategoriją. Be to, priekyje tūnantis dyzelinis motoras slepia 450 Nm sukimo momentą esant vos 1600 aps/min. Tokį spartuolį įveikti bus sunku net ir čipuotam „530d“.

C5


TYPE R


Kas tai? Ne, tai ne „Civic“ ar „Accord“ - tai „Jaguar S-Type R“. Ne pats gražiausias „Jaguar“ modelis turėjo kitų gerų savybių, kurios leis jam išskirti ar šį sedaną įsimylėti.
Kadangi kalbame apie sleeperius, leiskite Jums pateikti keletą įdomių parametrų : maksimalus greitis - 250 km/val. , nuo 0 iki 100 km/val. britiškas sedanas įsibėgės per 5,5 sekundės.

REKLAMA

S Type


BONUS (AERO)


Kas tai? Pasiūlymas, kurį išgirdome iš mūsų skaitytojo Mato - „Saab 9-5 Aero“! Dar vienas švediškas laineris, kuris dienos šviesą išvydo 2000 metais. Aprūpintas 2,3 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu, priklausomai nuo pagaminimo metų, turėdavo tikrą bombą po kapotu. Ankstyvieji modeliai turėjo 230 arklio galių išvystantį jėgos agregatą, vėliau, nuo 2002 metų motoro pajėgumas išaugo iki 250 AG, o nuo 2006 metu - iki 260 AG.
Įdomus faktas - „9-5 Aero“ sprinto rungtyje nuo 60 iki 150 km/val. duodavo į kaulus „Porsche 911 Turbo“.

Aero


 O ką Jūs pridėtumėte į šį sąrašą?
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų